Var kan man hämta pasta i Malmö?

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Kära sporthoj!

Ja, vi ska ha käk här några stycken och är sugen på pasta, var hämtar man hem pasta billigt om den ska smaka gott?

Obs, en är vegetarian.

3157787 pasta är vegetariskt:fakta
Var jag otydlig? Alltså, vi vill inte hämta hem bara själva pastan, utan vi vill ha pastasås eller dylikt också.

Annan Italiensk mat funkar också bra.. så för att förtydliga: "Var kan man hitta Italiensk Take-Away i Malmö?"

Frågor på det?

Där till höger på den stora gatan. Finns massa gott där :tummenupp

Du Kan Fan Inte Hemta Mat I Malmö Jag Svär, Dom Cuttar Dig Direkt Det Är Värsta Ghettot Där! Jag Vet För Min Polare Bor Där Och Han Blir Kuttad Varje Kvell!!!!

Takeaway?

Ute brevid Bauhaus (Bauhaus ligger ute vid Svågertorp) ligger ett ganska nytt påfund som heter 'Food court'. Förutom Sibylla, BK och någon chinabox takeaway så ligger där en italiensk restaurang. Dom har lassagne som ska vara riktigt god (alltid slut när jag är där.. :() och pasta som är väldigt mumsig. Ett tips är att inte handla dryck där då typ en 33cl Loka kostar 14 kronor!

Stället ligger lite off från stan men pastan är såå god!:)

Ute brevid Bauhaus (Bauhaus ligger ute vid Svågertorp) ligger ett ganska nytt påfund som heter 'Food court'. Förutom Sibylla, BK och någon chinabox takeaway så ligger där en italiensk restaurang. Dom har lassagne som ska vara riktigt god (alltid slut när jag är där.. :() och pasta som är väldigt mumsig. Ett tips är att inte handla dryck där då typ en 33cl Loka kostar 14 kronor!

Stället ligger lite off från stan men pastan är såå god!:)

Är det inte Spagetti House / "No1" som också ligger på stora/lilla nygatan vid gustav?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti