imaster
Bah
Ja, som topic. Var köper ni era teamkläder? Hur stora volymer brukar ni beställa och vad brukar det kosta lite på ett ungefär - per styck? T-shirts, skjortor, byxor och sånt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lite roligt att ni "snodde" ett varumärke till ert teamnamnVi köpte från Tyskland i somras. Tryck fram+bak. ca 150 spänn/T-shirt. Snygga som fan blev vi...
/ Jens
Hur stor var brodyren?Kostnaden för brodyr blev 750kr/plagg plus brodyrkort ca 4000kr.
Lite roligt att ni "snodde" ett varumärke till ert teamnamn
Men jag är mest sur för att ALLA andra fick en tröja men inte jag
Skulle aldrig ha den på mig, det är mest principen!
Hur stor var brodyren?
4000:- för brodyrkort låter jäkligt dyrt. Jag beställde nyligen jackor på jobbet och fick betala 595:- ex moms (vår gamla leverantör tog 1500:- ex moms).
Okej, det förklarar ju kostnadenDet är 4 stycken brodyrkort tror jag det blev.
Vi har inte snott nåt! Det är dom som snott av oss, vi har haft vårat namn i minst 20 år, bara att vi låtit bli att berätta...
(faktum är att samma dag vi hade tröjorna på oss, var samma dag jag såg "tjuvarnas" logga för första gången. Watz varnade mig att namnet var taget av ett gäng i staterna, när jag stolt berättade att jag kommit på vad vårat team skulle heta. Men vem lyssnar på honom...)
/#23![]()
Vi har inte snott nåt! Det är dom som snott av oss, vi har haft vårat namn i minst 20 år, bara att vi låtit bli att berätta...
(faktum är att samma dag vi hade tröjorna på oss, var samma dag jag såg "tjuvarnas" logga för första gången. Watz varnade mig att namnet var taget av ett gäng i staterna, när jag stolt berättade att jag kommit på vad vårat team skulle heta. Men vem lyssnar på honom...)
/#23![]()
Du har så rätt, du har så rätt..
Att en liten tillverkare av någon löjlig energidryck skulle kommit på samma, vem kunde tänka på det?
Dessutom har vi ju fått storheter som Watz att joina teamet... Nästa år blir vi starkare än någonsin, trots att vi har gamla hojar!
/ Jens
Du har så rätt, du har så rätt..
Att en liten tillverkare av någon löjlig energidryck skulle kommit på samma, vem kunde tänka på det?
Dessutom har vi ju fått storheter som Watz att joina teamet... Nästa år blir vi starkare än någonsin, trots att vi har gamla hojar!
/ Jens
Jag är oxå arg och bitter för jag inte fick någon tröja, det var därför jag körde ifrån dig på ren ilska i varenda räjs 2009!![]()
Jag är oxå arg och bitter för jag inte fick någon tröja, det var därför jag körde ifrån dig på ren ilska i varenda räjs 2009!![]()
Sista rejset vet jag inte riktigt. Du försökte så hårt du kunde att slå min fantomkvaltid så du harvade sönder hela hojen ju...
Nästa år ska du få en tröja
"Otto Johansson"
"Team Rockstar Racing Superbike Team 2010"
Vad sägs om det?
/ Jens
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |