Var köper man sånt här?

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
attachment.php

Jag är ute efter "skumgummit" som ligger i botten på trayen på bilden. Var f-n hittar man sånt? Bauhaus hade inte iaf....

Jag behöver även tunn, tunn aluminiumplåt. Var hittar man det?

Glömde säga att det gäller Tokholmsområdet. Tacksam för bra tips.

:)

Svårt att se vad det är för mtrl på bilden men karvat liggunderlag bör väl funka. Sen kan man slänga i en bit av en "Non slip mat" ovanpå för att inte lås mm ska flyga runt alltförmycket. Kolla på Claes ohlsson.

:tummenupp

Wax skrev:
Svårt att se vad det är för mtrl på bilden men karvat liggunderlag bör väl funka. Sen kan man slänga i en bit av en "Non slip mat" ovanpå för att inte lås mm ska flyga runt alltförmycket. Kolla på Claes ohlsson.

:tummenupp

Hmm.. liggunderlag kan ju funka
Tack för tipset. :)

Jag känner igen det, har nått likannde hemma!

det är väldigt tjockt och effektift dämpande, men jag vette fan var man kan få tag på det :(

J-Bone skrev:
attachment.php

Jag är ute efter "skumgummit" som ligger i botten på trayen på bilden. Var f-n hittar man sånt? Bauhaus hade inte iaf....

Glömde säga att det gäller Tokholmsområdet. Tacksam för bra tips.

Kolla med Kuntzes gummi (tror jag dom heter, de finns i Stockholm). Kolla i telefonkatalogen efter adressen. Hoppas jag inte tar fel på namn...:)

Kollade det själv:

Lindhagensg. 76, Box 12079, 102 22 STOCKHOLM
V?rt sortiment omfattar bl.a: Slang, Slangtillbeh?r, Lim & Tejpprodukter, Gummiduk & packningar,... 08-657 90 00
Kuntze & Co Handels- o. Fabriks AB [Stockholm]

Är det inte sånt som man brukar ha snipergeväret i? Det brukar väl också finnas i verktygsväskor av alu, kameralådor osv.
Ganska hårt om jag inte minns fel...
Jag vet att jag har sett det nånstans... ska kolla runt lite.

Tunn alu-plåt kan du säkert köpa av en takläggare, men det beror på vad du menar med tunn. Tjock plåt för dom är = max. 0.8mm typ!

Det där är ju ordinärt skumgummi. Sådant borde du kunna få gratis hos datorhandlare om du tar med dig bullar eller dylikt ;).

J-Bone skrev:
attachment.php

Tunn alu-plåt:
Jag köper min hos en plåtslagare... (ligger mitt emot MC skorten. :) )
1mm och 2mm kostar nästan ingenting!

Skumgummit. HiFi prylar kanske??
Clas Ohlson - Biltema - Och dyliga affärer borde väll ha sådant. Eller gå in på närmsta mack, de säljer ju allt utom bensin nuförtiden... :rolleyes:

Ok, tack för tipsen.

Fick tag på en plåt i rostfritt i ett industriområde i närheten av jobbet och sen köpte jag ett sittunderlag på Clas Ohlsson eftersom jag inte kunde hitta "skumgummit" nånstans.

:notme

Skumgummi kan du köpa på Apoteket eller på vilken ICA som helst. Babytvättlappar "Babyrén" 100 st 2mm tunna gula 20x20 cm kostar 25 spänn. Kanon att tvätta hjälmen med dessutom :D

Nyheter
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!