Var köper jag BMW Textilkläder?

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Tänkte att skattepengarna kunde gå till lite ny utrustning till mig själv.
Har på BMW:s web spanat in döläckra textilkläder som jag tror är de enda gore-tex-kläder som skulle göra min ypperliga figur rättvisa.

Men, nudå - har BMW-handlarna en massa kläder hemma för utprovning? Givetvis vill jag testa en massa olika modeller och storlekar innan jag pyntar, men misstänker att handlarna inte sitter på ett stort lager direkt.

Känner ni till nån välsorterad BMW-handlare? Jag var på Autovation i Gävle i förra veckan i ett annat ärende och såg i förbifarten att de hade 1 (ett) ställ hängandes i "butiken".
Eller är det till att ringa runt och höra sig för?

duckie skrev:
Tänkte att skattepengarna kunde gå till lite ny utrustning till mig själv.
Har på BMW:s web spanat in döläckra textilkläder som jag tror är de enda gore-tex-kläder som skulle göra min ypperliga figur rättvisa.

Men, nudå - har BMW-handlarna en massa kläder hemma för utprovning? Givetvis vill jag testa en massa olika modeller och storlekar innan jag pyntar, men misstänker att handlarna inte sitter på ett stort lager direkt.

Känner ni till nån välsorterad BMW-handlare? Jag var på Autovation i Gävle i förra veckan i ett annat ärende och såg i förbifarten att de hade 1 (ett) ställ hängandes i "butiken".
Eller är det till att ringa runt och höra sig för?
BMW group i Stockholm solna eller i Danderyd... ja köper mina BMW kläder där :) *är ju tokig i Formula 1*

ring dit be dem skicka en katalog till dig... å sen ringer du å säger vilka kläder du är intresserad av att prova så tror ja de fixar åt dig om de inte skulle ha det hemma... för saå gjorde dem åt mig iaf..

acura skrev:
BMW Group i göteborg verkar ha ett stort sortiment. :p

BMW Group Stockholm
Gårdsvägen 9-11
17129 Solna
Telefon: 08-735 39 00
Fax: 08-27 44 67
Info: info@stockholm.bmw.se

BMW Motorcyklar
Välkommen till vår MC-avdelning!

Vi erbjuder dig som kund försäljning av både nya och begagnade motorcyklar, reservdelar, tillbehör samt BMW:s exklusiva klädkollektion. Vi har givetvis även en serviceverkstad där du kan få din motorcykel servad och reparerad av specialutbildade MC-mekaniker.
Vi som tar hand om dig är ansvarig Percy Granqvist och säljare Stefan Sjöstedt.

Öppettider:

I sommar, mellan 26/6 - 13/8.

Försäljning
Måndag - fredag 09:00 - 18:00
Lördagar, Stängt

Service
Måndag - fredag 07:15 - 17:00

Reservdelar / Tillbehör
Måndag - Fredag 08.00 - 17.00

Allmän kontaktaddress: motorcyklar@stockholm.bmw.se

Välkommen!

BMW Group STHLM

Uhm....en fråga till bara: Är det smart att köpa kläder nu? Eller kommer det ut en ny kollektion till våren?
Det kan väl inte komma sådär himla många nya modeller vart år, eller..?

duckie skrev:
Uhm....en fråga till bara: Är det smart att köpa kläder nu? Eller kommer det ut en ny kollektion till våren?

Det finns lite rabatter att hämta.

Känner du någon som är medlem i BMW klubben, eller är du det själv? Då får du 10%.

Sen till hösten brukar det ha runt 30% på allt.

duckie skrev:
det brukar vara lite förändrar men inte på allt.. tillnästa år kanske det är lite skillnad på byxorna gjort någon ändre på fjolårest byxa.. ibland kan de komma helt nytt.. men ring å kolla så vet du bomb säkert :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT