Var Köpa Styrhuvud

In Flames

trikeo
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
trike
bygger v8 trike och behöver styrhuvud med krona o lager.. kraftig sådan vart får man tag på det??

mvh hampus

mm sant.. men måste ju vara av stål.. har du förslag på nån hojj med kraftig stål styrhuvud>??

mvh hampus

Att svarva sig ett styrhuvud från ett ämnesrör tycks väl vara en smal sak om man har åtagit sig ett så stort projekt som att bygga en trike??:va

Annars har väl firmor som håller på med amerikanska mc med långa gafflar sådant i sitt sortiment

Att svarva sig ett styrhuvud från ett ämnesrör tycks väl vara en smal sak om man har åtagit sig ett så stort projekt som att bygga en trike??:va

Annars har väl firmor som håller på med amerikanska mc med långa gafflar sådant i sitt sortiment

mm de har du helt rätt i men har ingen svarv och hade ju vart smidigare om man fick allt tillsammans med lager o de..

Tjena.
Beroende på vad du ka använda för gaffelkrona, själv skulle jag ha valt Harley Davidson eftersom det är en stor marknad att få tag i delar till. Företad som säljer styrhuvud är; calles chopperdelar, Hogtech.com, Bikeline.se tror jag etc.
Sök på nätet efter företag som bygger HD ramar alternativ delar.

Mvh
Rickard

Tjena.
Beroende på vad du ka använda för gaffelkrona, själv skulle jag ha valt Harley Davidson eftersom det är en stor marknad att få tag i delar till. Företad som säljer styrhuvud är; calles chopperdelar, Hogtech.com, Bikeline.se tror jag etc.
Sök på nätet efter företag som bygger HD ramar alternativ delar.

Mvh
Rickard

tack så mycket.. ska söka på det...

mvh hampus

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden