Var köpa ryggskydd i värmland

Frolicc

Ny medlem
Gick med
14 May 2006
Hoj
Suzuki SV650S, Suzuki GSX 400 FWS
Har nu ett UFO ryggskydd. Köpte det när jag tog kortet för att det var billigt och satt bra. I tester får det knappt godkänt enligt nivå 1. Känns som man borde investera i ett nytt. Vore bra att ha ett utlåningsskydd också om någon vill sitta bakom.

Men vart sjutton får man tag i ett skydd i Karlstad? Här finns Ett Knox samt halvarsson track som är godkänt enl. nivå 2.

Frågan är alltså, finns det mc butiker i någon stad i närheten som har ett stort utbud av fler än ovanstående nivå 2 godkända skydd? Örebro kanske?

Missade LIDL mc vecka iår och halvarsson track sitter piss på min rygg. Vad göra?

Yamaha har alpinestar bionic,ufo,något richa och halvarsons track.
BMW,kavva vad dom nu heter(granne med y-center)har alpinestar och något till,sen ligger handelsboden oxå på samma gata och dom har några dom med men jag vet ej vilka.

Henrik

Karlstad:
Yamahacenter
GMC

Hammarö:
Hojgaraget
bike4you tror jag den heter , ligger vid rondellen brevid hojgaraget. Men dom tror jag säljer prylar med lika bra kvalitet som handelsboden.

Örebro:
Karlströms tror jag dom heter, ligger emot kumla. Dit har jag åkt för att köpa stövlar, dom har mycket saker.

Karlstad:
Yamahacenter
GMC

Hammarö:
Hojgaraget
bike4you tror jag den heter , ligger vid rondellen brevid hojgaraget. Men dom tror jag säljer prylar med lika bra kvalitet som handelsboden.

Örebro:
Karlströms tror jag dom heter, ligger emot kumla. Dit har jag åkt för att köpa stövlar, dom har mycket saker.

Kumla,carlbarks om stavningen är rätt.

Henrik

Ja Yamahacenter har jag inte varit på. Måste kollas upp. Eventuellt kumla då också..

AC cycle hade urförsäljning på alpinestars men enbart i small, i övrigt inte mkt. Handelsboden... nja, men jag har handskar därifrån. =)

Hojgaraget mailade jag och de hade inte.

Blir du lärarn i morgon Mr Helmut? Du var grym på att köra syst ju!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park