Var hittar jag styret??

BridgeMill

SSEMSE #10592
Gick med
26 Nov 2005
Hoj
Aprilia RSV MILLE R -00 Race
Var hittar jag styret, al'a cafe-stuk...

Såg en Speed Triple eller en Speed four med ett jävligt snyggt styre (hojen blev på backadav en bilist, så finns du, ägaren här, så vänligen hör av dig) det va en blandning av lågt "vanligt" styre (typ som på min hornet) och ett som vanliga sporthojar har. Ett sånt måste jag ha!!!! Någon vet något i ämnet??? Kan det vara så att det är orginal???

Last edited:
Ingen som vet någon?! Jag har varit evigt tacksam om någon kunde hjälpa mig....

BridgeMill skrev:
2375306 Såg en Speed Triple eller en Speed four med ett jävligt snyggt styre (hojen blev på backadav en bilist, så finns du, ägaren här, så vänligen hör av dig) det va en blandning av lågt "vanligt" styre (typ som på min hornet) och ett som vanliga sporthojar har. Ett sånt måste jag ha!!!! Någon vet något i ämnet??? Kan det vara så att det är orginal???

Blir sjukt snyggt med cross styre på en hornet om du inte hittar.......det som sitter på sporthojar kallas för clip on styre.......

Good hunting! Peace:tummenupp

DunderDan skrev:
2377251 Blir sjukt snyggt med cross styre på en hornet om du inte hittar.......det som sitter på sporthojar kallas för clip on styre.......

Good hunting! Peace:tummenupp

clip-on tror jag inte där va, styret såg ut såhär:

Bifogat

finns att köpa lite här och där... kolla i motorcykelaffärer främst.. men jag har sett likadana i moppes affärer.. dock vet jag inte hur snygga dom skulle vara på en motorcykel?

Hoppas att du hittar något!!

fahrenheit skrev:
2377500 finns att köpa lite här och där... kolla i motorcykelaffärer främst.. men jag har sett likadana i moppes affärer.. dock vet jag inte hur snygga dom skulle vara på en motorcykel?

Hoppas att du hittar något!!

På trajjan va det skit snyggt!!!

Tack för hjälpen, hittade det tidigare idag hos duells. Skulle det bli snyggt på min hornet? Pulverlackerat i svart...

Eller skall jag som alla andra köpa ett fatbar styre (vill inte va som alla andra!!)

Last edited:
inte såååå snyggt :rolleyes:

BridgeMill skrev:
2378228 Tack för hjälpen, hittade det tidigare idag hos duells. Skulle det bli snyggt på min hornet? Pulverlackerat i svart...

Eller skall jag som alla andra köpa ett fatbar styre (vill inte va som alla andra!!)

om du kör fighter vill du ha så lågt styre som möjligt.....mitt råd är att köpa något som inte sticker upp så mycket.....
Man smaken e som :arsele

vad är tanken med att byta styre på hojen?:confused: , kan förstå om man byter från ett clip-on men som på min bandit...varför? har läst här o där att det är en utav grunderna för en fighter så jag måste fråga. vill också få kalla min pärla för fighter:yoparty

X-it skrev:
2392222 vad är tanken med att byta styre på hojen?:confused: , kan förstå om man byter från ett clip-on men som på min bandit...varför? har läst här o där att det är en utav grunderna för en fighter så jag måste fråga. vill också få kalla min pärla för fighter:yoparty

En fighter är väl i största allmänhet en "naken" hoj, styre tror jag kvittar, inget krims krams bara ram motor. Min uppfattning i vrje fall

Det tycker jag med, men om man kollar runt så ser man på massa ställen att dom byter styre o en hel del snack om det...men min uppfattning är som din :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...