Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det en vanlig knarkhatt du menar alltså? Typ en sån: http://www.rastafashions.com/rasta/proddetail.php?prod=tamsolidblack
/perris
Om du säger vilken stad den ska finnas i så är det nog en smula lättare att få hjälp. Alla städer brukar ju iofs ha åtminstone en sisondära krimskramsaffär överfull av hop hip/rastafari-prylar/bandmerchendise o.s.v, med en liten, liten disk med tillhörande mellanösterinvandrare undagömd längst in mellan ganjatröjor, självlysande askfat, spektakulära snidarknivar (nåja, ..svärd), dröser av emo-kids och Fubu-suktande whiggers. Det kan vara ett tips!Exakt en sådan är vad jag letar efter.Någon som vet var man kan finna en sådan i en Svensk onlinebutik eller en verklig?
Om du säger vilken stad den ska finnas i så är det nog en smula lättare att få hjälp. Alla städer brukar ju iofs ha åtminstone en sisondära krimskramsaffär överfull av hop hip/rastafari-prylar/bandmerchendise o.s.v, med en liten, liten disk med tillhörande mellanösterinvandrare undagömd längst in mellan ganjatröjor, självlysande askfat, spektakulära snidarknivar (nåja, ..svärd), dröser av emo-kids och Fubu-suktande whiggers. Det kan vara ett tips!
För övrigt så är vi på SH nervösa trendängslor som likt högstadiebarn med adidasångest blir så makalöst darriga att vi ska kryssa i fel ruta på den tyska web-butiken när vi beställer nytt korvskinn att vi måste lägga upp pollar ett flertal gånger om man verkligen kan ha ett rött, eller om verkligen det där märket är något som förvandlar en till en i gänget eller bara en fjompig sporthojs-vill-va som kan åka hur bra som helst, men ändå aldrig bli en fullfjädrad börnputte som får va med på film och få applådsmileyn och läderdova ryggklapp som får hela ryggskyddet (-08:s modell) att skälva av eufori. ...Och allt medans Dainese:s styrelse kollar försäkringskostnaderna på en ny Ferrari. Jag vill dock inte på långa vägar påstå att jag skulle vara av annat skrot och korn
/trött-perris
Det trista med punkare och andra människor som försöker vara lite "alternativa" nu för tiden är att de är stilnervösa. Det ska vara kängor av rätt märke, modell och färg. Har man inte rätt tryck på t-shirten så kan man lika gärna gå hem och skära sig i armarna och hobbybrottas lite med sin egen ångest över vilket dåligt flockdjur man är. Och skulle man (gud förbjude) ha någon annan färg på nagellacket än de femtio andra som ser likadana ut som är på samma konsert så kan man lika gärna gå hem och se på melodifestivalen.Själv har jag aldrig varit trendängslig, det är fördelna med att ha varit punkare, det var först om man var trendkänslig man blev trackad..![]()
Har man inte rätt tryck på t-shirten så kan man lika gärna gå hem och skära sig i armarna och hobbybrottas lite med sin egen ångest över vilket dåligt flockdjur man är. Och skulle man (gud förbjude) ha någon annan färg på nagellacket än de femtio andra som ser likadana ut som är på samma konsert så kan man lika gärna gå hem och se på melodifestivalen.
Människan bor ju i "US/LB/CA" va ska han med en svensk butik till att köpa "knarkhatt". måste finnas vettigare fågor att ställa.
Ne, det är bara så att jag under vinterhalvåret jobbar en kväll i veckan på en fritidsgård. Där kommer man i kontakt med lite diverse folk.Umgås du mycket med Fashioncore/EMO's?
Det låter som om du har nästlat dig in och skriver en story om dom.![]()
Jag och en jobbarkompis (som är 20) brukar roa oss med EMO-spotting när vi äter lunch ute på sommaren, men normupplösningen gör att även en rocker numera kan bära stuprörs-Cheap mondays, så då får man gå efter trycket på tröjan.
Jag träffar ju på den bedrövliga generationen i mitt jobb, och en av Emo-kidsen hade problem med mopeden, jag föreslog att problemet låg i att den hade hört Taking back sunday och skurit...
Fast den tjejen hade fan humor (inne i sin deprimerade missförstådda själ) hon skulle sätt in en annons "EMO-moped säljes, skär av sig själv, helt utan anledning"![]()
Människan bor ju i "US/LB/CA" va ska han med en svensk butik till att köpa "knarkhatt". måste finnas vettigare fågor att ställa.
Exakt en sådan är vad jag letar efter.Någon som vet var man kan finna en sådan i en Svensk onlinebutik eller en verklig?
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |