Var hänger "custom" knuttarna hus i HBG?

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Har fått en förfrågan från min flickvän var lite äldre knuttarna håller till här i Helsingborg. Det vill säga vilka pubar och krogar de samlas på. Finns det något ställe de brukar samlas på regelbundet även utanför mc-säsongen. Det vill säga vid den här tiden på året.

Enda stället jag själv kommer på på rak arm är "fyllerondellen" under mc-säsongen.

Anledningen till förfrågan är att hennes morbrors vänner ska komma på besök. Själv bor han inte i stan för närvarande. Lite svårt att ha koll på läget då. Själv kör han HD och vad hans vänner kör har jag ingen aning om.

Svar om var de kriminella custom gängen brukar träffas undanbedes.

Jag vet att ett gäng Japan/HD åkare som heter Kriss, Lilleman och Stellan brukar hänga på Dickens så fort att det är väder.
De parkerar antingen i vändzonen vid Tasty House eller över vid djuraffären så det brukar vara lätt att hålla koll på om de är där.

Jag vet att ett gäng Japan/HD åkare som heter Kriss, Lilleman och Stellan brukar hänga på Dickens så fort att det är väder.
De parkerar antingen i vändzonen vid Tasty House eller över vid djuraffären så det brukar vara lätt att hålla koll på om de är där.

Dét är som jag misstänkt hela tiden. Att Kriss startade RoH´s supportgrupp Liskokalna, var bara ett misslyckat försök att
få oss övriga att tro att han är sporthojare. Nä, bojsänke med
hjul är Kriss modell.

Last edited:
Dét är som jag misstänkt hela tiden. Att Kriss startade RoH supportgrupp Liskokalna, var bara ett misslyckat försök att
hjul är Kriss modell.

Den Kriss jag pratar om kör HD och är inte samma Kriss som skriver på SH.

Dickens av alla ställen...

Min flickvän som inte har något som helst mc- intresse föreslog just Dickens och jag flinade åt svaret. Trodde nog på "fyllerondellen" vid fint väder och någon av de andra pubarna för äldre publik i stan t ex Telegrafen.

Är grabbarna trevliga?

Dickens av alla ställen...

Min flickvän som inte har något som helst mc- intresse föreslog just Dickens och jag flinade åt svaret. Trodde nog på "fyllerondellen" vid fint väder och någon av de andra pubarna för äldre publik i stan t ex Telegrafen.

Är grabbarna trevliga?

Lilleman som bor i Glumslöv vet de flesta i stan vem det är och resten av ligan är riktigt trevliga pågar med ett åldersspann på 40-55.:tummenupp

Kriss...:rofl

Last edited:
Dét är som jag misstänkt hela tiden. Att Kriss startade RoH´s supportgrupp Liskokalna, var bara ett misslyckat försök att
hjul är Kriss modell.

Väntar fortfarande på skjuts från dig och Vbk, ni dök aldrig upp senast på riskokarfesten!

Vart vill du åka Migge?

Men det får bli utan att fälla ner passagerarfotpinnarna, det stjäl ju så
jä---la mycket effekt:krama

Lilleman som bor i Glumslöv vet de flesta i stan vem det är och resten av ligan är riktigt trevliga pågar med ett åldersspann på 40-55.:tummenupp

Kriss...:rofl

Är det någon som har kontakt med någon av dessa personer och kan fråga lite mer om deras mötesvanor? Jag uppskattar att besökarna är i 60 års åldern. Får väl föreslå att de tittar förbi Dickens eller "Fyllerondellen" vid fint väder.

Tack för tipset!

*/ ?>
Back