Var hälsade sporthojare!

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Hoj
GSXR 1100 -86
Tänkte presentera mig lite...

Jag är en halvfattig student som fortfarande bor hemma.
Positivt med det är ju att man har råd att köra hoj, (en liten en iaf.)
Har kört så mycket det går se jag tog lappen i augusti. men nästa år vill jag dra igång ordentligt med en lite vuxnare hoj!

Därför känns det som att nu är rätta tiden att regga sig på Sveriges största hojforum och kanske lära sig lite inför i vår...

Tycker att ni verkar vara trevliga här inne, och delar min uppfattning om att hojkörning är det bästa som finns här i livet! :tummenupp

"var hälsade"?
Var det vi som kom till dig eller du som kom till oss...?

Visst ja... glömde helt bort den där oskrivna regeln om att man ska kräla i andras stoft och helst inte starta en tråd under det första året efter man reggat sig! :död

Nä, jantelagen är inget för mig, men om du stör dig allvarligt på mitt val av rubrik så kan du väl pm:a en bra förklaring. För övrigt ska du och alla andra veta att jag på intet sätt försöker nedvärdera någon på det här forumet. Jag skrev ju att jag hoppas kunna lära mig många nya saker här, eftersom jag vet att det finns mycket samlad kunskap på detta forum. :Bugar

hälsningar

//Adde C.

Ta det som en invit. Han har en helt ouppdaterad Windows 95:a som skriker "kapa mej!" :tungan

Välkommen baj-da-väj!

Hehe... tackar!
Sitter kanske inte med det allra senaste, men windows 7 är det för det mesta. :)

Last edited:
Lova att du startar minst två trådar om ditt kommande hojköp.

Välkommen!

Ta din jävla 125:a och dra åt helvete för fan!
....och när du ändå håller på så kan du väl flytta hemifrån och skaffa dig ett jobb och inte leva som en parasit på dina stackars föräldrar som för övrigt hade diskuterat abort för x antal år sedan om de visste vilken amöba till son de skulle få.

Last edited:
ta din jävla 125:a och dra åt helvete för fan!
....och när du ändå håller på så kan du väl flytta hemifrån och skaffa dig ett jobb och inte leva som en parasit på dina stackars föräldrar som för övrigt hade diskuterat abort för x antal år sedan om de visste vilken amöba till son de skulle få.

woooooooooooord

Ta din jävla 125:a och dra åt helvete för fan!

Tonen är rå men hjärtlig ja, men ät aldrig pizza från Pizzabagarn. Lär vara cyanid i den.

För att inte tala om såsen... fy f-n

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...