Var finns alla motarder?

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jag letar efter en motard för ca 30 000, ska det vara så svårt att hitta? Man blir mer och mer sugen på att åka hoj men finns det några att köpa? Nej, om man inte har ca 50 000 på kontot.

Ska man vänta och se, det är ju trots allt bara mitten av april fortfarande. Det kanske kommer mer om någon vecka? Eller ska man köpa nåt "så länge"?

Ahh! Måste få åka hoj snart!

Med tanke på att en hoj som är byggd som supermoto från fabrik oftast är rätt nya saker får man väl betala lite mer för dom.

Om du letar en supermoto som är en ombyggd offroad/cross motsvarande så betänk då att ett sm-kit går lös på ungefär 10000:-

Det innbär ju att hojen du letar efter inte är värd mer än ca 20-25k... Det blir inte så många "vettiga" hojar kvar då.

Därav kanske du ska kolla om det är möjligt att hitta ett billigt lån eller nåt och sikta lite högre.

Lelles har väl en KTM 660 i "använt utförande" för 49k som du kanske kan pruta lite på och sen få finansen ordnad via lelles... Bara ett förslag...

/Lucky9

Olof.B skrev:
2089624 Jag letar efter en motard för ca 30 000, ska det vara så svårt att hitta? Man blir mer och mer sugen på att åka hoj men finns det några att köpa? Nej, om man inte har ca 50 000 på kontot.

Ska man vänta och se, det är ju trots allt bara mitten av april fortfarande. Det kanske kommer mer om någon vecka? Eller ska man köpa nåt "så länge"?

http://www.blocket.se/vi/7807445.htm?ca=17_s

Där har vi en!

Olof.B skrev:
2089624 Jag letar efter en motard för ca 30 000, ska det vara så svårt att hitta? Man blir mer och mer sugen på att åka hoj men finns det några att köpa? Nej, om man inte har ca 50 000 på kontot.

köp en 125:a :lol

Just den hojen har jag kört, igår faktiskt. Man kan ha kul på en sån också. :tummenupp Portad topp och högkompskolv, dessutom låter den riktigt fint. :tummenupp
Vill du ha en hoj som går och går som knappt behöver servas så är detta den perfekta hojen, mer än så får du nog tyvär inte för prislappen. Har gått under 1000 mil vilket är väldigt lite för en sådanhär maskin, finns de som gått som mc bud hojar i över 20k mil. :skrämd

philsson skrev:
2089878 Just den hojen har jag kört, igår faktiskt. Man kan ha kul på en sån också. :tummenupp Portad topp och högkompskolv, dessutom låter den riktigt fint. :tummenupp
Vill du ha en hoj som går och går som knappt behöver servas så är detta den perfekta hojen, mer än så får du nog tyvär inte för prislappen. Har gått under 1000 mil vilket är väldigt lite för en sådanhär maskin, finns de som gått som mc bud hojar i över 20k mil. :skrämd

ja jag har ju kul på min utan portat o högkomp..
o den där
rycker man garanterat upp på 4an om man kan o vill. :tummenupp

Jag skulle gärna köpa den där xr'en, men nu har jag ju inte åldern inne :4skrika

Olof.B skrev:
2092544 Men va i...! Den ska väl helst vara lite snygg också :tungan

Nja, är man kräsen så kostar det mera. Samma sak med en del med flashiga skinnställ, själv kör jag mitt slitna och skrapade T3 ställ denna sommar med!

BTW: kolla lite mer på den där XR innan den blir såld!

motardnisse skrev:
2092598 Nja, är man kräsen så kostar det mera. Samma sak med en del med flashiga skinnställ, själv kör jag mitt slitna och skrapade T3 ställ denna sommar med!

BTW: kolla lite mer på den där XR innan den blir såld!

Jag har kikat på annonsen i ½timme nu, läst genom den massor med gånger och funderar på att dra iväg ett mail. Största probelmet är avståndet, man åker inte till vrigstad från stockholm efter jobbet direkt.

Olof.B skrev:
2092641 Jag har kikat på annonsen i ½timme nu, läst genom den massor med gånger och funderar på att dra iväg ett mail. Största probelmet är avståndet, man åker inte till vrigstad från stockholm efter jobbet direkt.
Nej det är sant. Det är ju en bit. :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...