Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Inspirerad av våra hojbröder och hojsystrar i Ghettoburg lägger jag upp en tråd med samma namn här.
Ofta när jag är ute o kör så möter man en sporthoj. Då hälsar jag naturligtvis. Sen sitter jag där ett tag och funderar "undrar om det var nån från SH? Nån jag inte snackat med eller träffat innan?"
Känner ni igen er?
Lägg upp era frågor i denna tråden så slipper ni kanske fundera nästa gång ni möter någon och kan istället tänka "Fan, det var ju XXX!"
Nåja, jag funderar iallafall och därför ställer jag frågan:
Var det du...
som jag mötte utanför Savoy i Malmö runt 18:30 idag? Gul Triumph Daytona på väg in till Stortoget?
Maverick_ou812 på en silverfärgad VFR
Ofta när jag är ute o kör så möter man en sporthoj. Då hälsar jag naturligtvis. Sen sitter jag där ett tag och funderar "undrar om det var nån från SH? Nån jag inte snackat med eller träffat innan?"
Känner ni igen er?
Lägg upp era frågor i denna tråden så slipper ni kanske fundera nästa gång ni möter någon och kan istället tänka "Fan, det var ju XXX!"
Nåja, jag funderar iallafall och därför ställer jag frågan:
Var det du...
som jag mötte utanför Savoy i Malmö runt 18:30 idag? Gul Triumph Daytona på väg in till Stortoget?
Maverick_ou812 på en silverfärgad VFR