Vanliga koraser i sverige.

Å var faan är fjällkon?

EDIT: http://www.fjallko.se/

I övrigt rätt snyggt att hitta en 12 år gammal kosida. Undra hur Linda ser ut nuförtiden. :va

Förhoppningsvis så har hon fått lite rymligare juver!

Last edited:
OK.. o där klickade nog du fel Teo:D Bonde söker ko e på en helt annan sida:D

Fjällkon är ju inte vanlig. det finns ju bara några hundra:mad:
Matnyttig sida i övrigt. Allt man behöver från de wörld vajd veb I tells ya.
Lär er om löpmagen t ex.

Snickelidumsnack sade vargen.

Bara för att den inte är vanlig i Stockholm så kan den ju vara vanlig i Högvålen. Jag skulle vilja påstå att det är i det närmaste 100% fjällkor där.

Jag såg inte den där statliga kassakon alla jävla tv-rapportrar tjötar om. Jag tror de ljuger. Sen har vi förortskossan, en lönnfet, tightsklädd, hängpattad flerbarnsmorsa som dessutom är avelsko. Dubbelko talar jägare om, är de exxtra feta?
Koko.
Apakossan borde vara nån bisarr korsning på Teo och avelsko?

Snickelidumsnack sade vargen.

Bara för att den inte är vanlig i Stockholm så kan den ju vara vanlig i Högvålen. Jag skulle vilja påstå att det är i det närmaste 100% fjällkor där.

Så Högvålen ska aggera representant för hela tjöttproduktionen i sverje?:mad:

Men Jag kan holla med om att det känns som den saknas på sidan. Jag ska skriva ett brev till han med ett avskuret jyver i så han vet att Jag menar alvar. Då kanske han sätter den på listan.

OK.. o där klickade nog du fel Teo:D Bonde söker ko e på en helt annan sida:D

Nä jag sökte på koraser:mad:

Arla kör nån reklam där de säger 3-ko och kåmpisen påstår att det är 3-korn men Jag hör fanimej inget "rn" så då måste det vara ko å då blire 3 kosorter som har mjölkats för att framställa skiten. Jag behövde lite tyngd i mitt argument och snokade in på sidan.

Jag såg inte den där statliga kassakon alla jävla tv-rapportrar tjötar om. Jag tror de ljuger. Sen har vi förortskossan, en lönnfet, tightsklädd, hängpattad flerbarnsmorsa som dessutom är avelsko. Dubbelko talar jägare om, är de exxtra feta?
Koko.
Apakossan borde vara nån bisarr korsning på Teo och avelsko?

Men apor har ju kloak vet du vel! De kan ju inte nuppa kor.

Last edited:
:D Men varför har du startat en ko-tråd?

Fjällko i all ära men vart är fjollkon? :va

När jag var i alperna en gång schjatade gajden om att vi skulle stå på nån topp och ropa på en E-ko. Jag trodde alla kor var ekologiska? Har vi E-ko i sverje?
Sen får vi inte glöma ban-kona. Jag har sett dom på övningskörningsbanor och på gelleråsen. Oftast står de i sick-sackmönster. Där borde gräset kallas Bankomat. :mattias

Strepto-Ko-cker är annars en ras som lätt glöms bort. Den kan medföra kallbrand om man har otur.

Kloakdjur? Ska det vara nödvändigt att blanda in mina ex i den här diskussionen? :mad:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti