Vampire + zx-6r = kärlek?

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
zx6r 98
Hej igen alles! Någon som har lyssnat på denna kombination eller vet om det låter bra? Det sitter ett sådant slipon på hojen jag ska köpa på lördag :D .
Det som är trist är att jag välte min hoj i veckan när jag skulle köpa snus, med en minimal spricka i kåpan som resultat = 2000 mindre i inbyte. Satan, det blev en dyr snusdosa :huvet . Särskilt med tanke på att kiosken ligger 5 minuters gångväg bort :kocko

Hmm, någon som vet ungefär vad en generatorkåpa(heter det så? den nere vid växellådan) kostar till en zx-6r från 98? Finns det någon bra katalog man kan kolla sådana priser på?

Hmm 2, vad kostar det att lacka om ett helt kåpset?

Ha det gott alla hälsar clueless capi! :yoparty

capi skrev:
Hmm, någon som vet ungefär vad en generatorkåpa(heter det så? den nere vid växellådan) kostar till en zx-6r från 98? Finns det någon bra katalog man kan kolla sådana priser på?

Hmm 2, vad kostar det att lacka om ett helt kåpset?

Ha det gott alla hälsar clueless capi! :yoparty

Japp, jag vet foer jag fick koepa en ny kaapa till min 00:a efter en vurpa. Kostar runt 2000kr pa Kawasaki. Jag koepte pa Superbike i GBG foer 1400 vill jag minnas. Kommer inte ihaag om kaapan pa 98an aer i magnesium. Aer den inte det aer den nog billigare!

Lacka om kaapset - om du noejer dig med en faerg sa vet iaf jag ett staelle daer du kan fa det gjort foer 1500 spaenn.

Jag hade ett BSM Vampire på min zx9r -98 och jag var väldigt nöjd med den. Ljudet fanns inget att klaga på, högt och gott sound! :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park