Valborg?

Micke Das

Rödljuskung i lågskor
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Tidigare: Yamaha YZF 600 R Thundercat. Nu: Baby Trold, Trille Noa -06.
Tänkte bara höra hur många som har varit ute och eldat så här på Valborgsmässoafton. Själv har jag grillat en gris och fått stryk i minibiljard! Skyller på whiskyn! :slicka

själv blev man RIKTIGT JÄVLA SUR på en kaxig 20åring när man skulle snacka med en tjej.....fan nära på att man nitta jäveln :mad: :finger

Jag har brännt kopplingen på min glassbil :crash

750RR

Thundercat skrev:
Valborg suger stenhårt!!!!!! :fakta

Fjortisbrudar kan också suga stenhårt :crash

Jag grillade flintastek, och drack öl, men gav mig vid 4 st, för vi kom överens om att åka en tur imorgon, om vädret inte är skitdåligt.... så jag dissade krogen, och eventuella :slicka .. vad gör man inte för lite hoj :rolleyes:

neeee, det blir så kul som man gör det T-C, måste lägga ner lite arbete på det iaf. kul kväll för mig iaf, ska köra R1a :crash immorn oxxå om det blir fint (finare) väder (lovar, ska köra lungt)
ska köra på flygfält så jag utsätter ingen annan än mig själv för fara ;)

fan ni har inte jobbat iallafall =)

Kom hem för en timme sen....käka en räkmacka å längtade efter min hoj....(eller en ny iofs) men men...

Marals76 skrev:
Gått o blivit bög? :crash :slicka

Har man en kåt dam i garaget som vill bli rastad, och inte bryr som om hon blir grenslad så.... kan man ta en "halvvit" kväll för en gångs skull... särskillt när man varit ute varje helg i .... ja 7-8 veckor i rad :rodnar

Mattiaz skrev:

beror på vem och när det är.....OK så lr? Doris är viktig hon också, går före dom flesta brudarna men man får ju inte så mycke så man måste ju ta chansen när man kan, Doris ställer ju ändå alltid upp :)

hållundan skrev:

Kom hem för en timme sen....käka en räkmacka å längtade efter min hoj....(eller en ny iofs) men men...

som sagt: Bryggt öl hela kvällen... dvs jobbat :fakta

hållundan skrev:

jag jobbade från 08:00 till 22:00 idag :rock

Samma jävla elende var helvetes dag :mad:
Vissa helger jobbar man fredag 11:00 till 04:00, börjar lördag 08:00 till 07:30 på SÖNDAGEN :(

Då är man inte mycket till människa :fakta

750RR hatar mitt liv :mad:

Nyheter
Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad