Vaffaen tar påpkårn vägen?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tragisk som Jag är så har Jag denna lördagkväll då andra rullar hatt på lokal tillrätt mig en skål påpkårn i min ensamhet. När man sen ska äta dessa så tappar man 1/3 på golvet, i knäet, mellan stumpvecken, osv men sen när man ska vitja fallpåpkårn så är de borta! Inte ett påpkårn varken i soffan eller på golvet:mad:

Jag har brytit in min stela kropp under soffbordet flera gånger nu men det helt jäkla rent på kolvet ju:va

Har du många stumpar med veck på? :brynad

bigpacket med strumpor från galne gunnar har rikligt med fart i karuchan så om man drar upp dom längs hasorna får man taskigt blodflöde och riskerar kallbrand. Därför får man knorvla ihop dom ner mot fötterna och då blire vekk fattaru vel?:mad:

bigpacket med strumpor från galne gunnar har rikligt med fart i karuchan så om man drar upp dom längs hasorna får man taskigt blodflöde och riskerar kallbrand. Därför får man knorvla ihop dom ner mot fötterna och då blire vekk fattaru vel?:mad:

Meh, läs vad jag och - framförallt - du skrev..! :mad:

Jag har bara en stump med veck på och jag vill inte ha popcorn i de vecken... :näsblod

Fi fan, du har ju råtter under såffan. Tjöp en rått fälla eller en flöjt så du kan bli av me dåm :flöjt

Men åm man spelar fel sång så flyttar det in fåglar å annat ovhyra har Jag hört. Har aldrig vari nå vidare på blåkkflöjt. :skinnspik

Nu har jag gjort en empirisk studie i frågan, och hos mig hamnar dom på golvet.
Av det kan man dra följade slutsatser:
Jordens dragningskraft fungerar även på popcorn.
Damråttorna äter inte upp dom.
Jag måste dammsuga i morgon.
Popcorn är gott.

Det är bara om du spelar tjöttflöjt som det kommer pippisar, vetty. Men det dära kan du redan, LR ?
Pippisar vill inte vara i rum däer det doftar råtter och musar. Vädra årdentlit så får du bätre utfångsläge :tummenupp

Jag kanske blir av me rått-erna om Jag släpper väder men då får jag chejinvasijon i stället. cheyer jillar när man e mass-kulin har jag hört.

Nu har jag gjort en empirisk studie i frågan, och hos mig hamnar dom på golvet.
Av det kan man dra följade slutsatser:
Jordens dragningskraft fungerar även på popcorn.
Damråttorna äter inte upp dom.
Jag måste dammsuga i morgon.
Popcorn är gott.

Men Jag hittar aldrig dom påpkårnen Jag är säker på att Jag tappat. Inte ens på bio. River man isej ett jumbomeny med 1/4 kubik påpkårnkartong med min teknique så borde det ligga drivor under stolen när man ska gå sen men det är faen rent där också.:va

Last edited:
Svett och rumplukt äe sånnt som tänder deras tallkottkörtel :taddaaa

Ja det är fermowner som man tutar ut å då kåmmer cheyerna å sen får man ligga dom. Men vad hjälper det mej i mitt sökande efter påpkårnen under såffan.

Men Jag hittar aldrig dom påpkårnen Jag är säker på att Jag tappat. Inte ens på bio. River man isej ett jumbomeny med 1/4 kubik påpkårnkartong med min teknique så borde det ligga drivor under stolen när man ska gå sen men det är faen rent där också.:va

Haru kollat i pälsen?
Det kanske är därför honorna vill ligga dig, dom kan äta popcorn ur pälsen undertiden.

Kanske dags för den gamla farbrorn Teo att skaffa glasögon?
Antingen så finns popcornen där eller så tror du bara att du tappar dem.

För mig så är det tvärtom. Jag tycker inte att jag tappar några men ändå ligger det popcorn och popcornskräp överallt efter att man klämt i sig en påse.

:corn

Kanske dags för den gamla farbrorn Teo att skaffa glasögon?
Antingen så finns popcornen där eller så tror du bara att du tappar dem.

För mig så är det tvärtom. Jag tycker inte att jag tappar några men ändå ligger det popcorn och popcornskräp överallt efter att man klämt i sig en påse.

:corn

Kan det va så att alla mina hamnar hos dig? såm jenom nån dimmensjionsport? eller någe?

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back