Vafalls?!

chrille_08

Full speed spacemachine
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Hayabusa, arvtagare till GSX1100. Självupplevt...
Vad har hänt? Mitt brännarprogram, NERO samt mina Adobeprogram Acrobatreader och Photoshop har försvunnit. Mapparna finns kvar, men programfilerna är borta som utgör själva programmen. Vid försök att ladda om Nero så avbryts installationen med en gång med just det meddelandet men inget skäl varför. Nånstans har det dykt upp nåt meddelande, nåt om Windowsinstaller fel version. Börjar ju tro att Microsoft iom alla uppdateringar plockar bort program som inte är från dom......
Programmen har varit på plats i 1 år och används ofta. Sen, POFF -no more.
Vad göra?

Tack på förhand hackers.

//Chrille

Detta har hänt mig efter att ha använt microsofts systemåterställning. Hittade ingen lösning på det dock, men mäkta förbannad blev jag.

chrille_08 skrev:
Vad har hänt? Mitt brännarprogram, NERO samt mina Adobeprogram Acrobatreader och Photoshop har försvunnit. Mapparna finns kvar, men programfilerna är borta som utgör själva programmen. Vid försök att ladda om Nero så avbryts installationen med en gång med just det meddelandet men inget skäl varför. Nånstans har det dykt upp nåt meddelande, nåt om Windowsinstaller fel version. Börjar ju tro att Microsoft iom alla uppdateringar plockar bort program som inte är från dom......
Programmen har varit på plats i 1 år och används ofta. Sen, POFF -no more.
Vad göra?

Tack på förhand hackers.

//Chrille

är programmen kopierade så kan detta uppstå om du gör någon uppdatering.
testa att ta bort mapparna manuellt och testa sedan att installera om det. har du tur räcker det. annnars vet ja inte vad du skall göra.

Det är ju vid dessa tillfällen man passar på å göra FORMAT C:

R1 Uffe skrev:
Det är ju vid dessa tillfällen man passar på å göra FORMAT C:

Har en viss vana att göra det sen förr, men har inte hittills haft nåt skäl....nu kanske :va
Har bara scannat C:\ med Norton från gamla burken via nätverkskabeln och då fann den inget. Min Norton tas inte av XP därav omvägen.
Programmen är de som följde med datorn.
Skall prova att manuellt ta bort mapparna och prova igen. Återkommer i ämnet

Boys! Tack så länge!

Fick något ont virus som raderade kazaa, all musik (ca 800 låtar) och la in något skit så att man inte kunde installera om programmet utan att formatera om rubbet. Så det verkar ju onekligen finnas virus som söker sig till vissa program, fuckar upp dem och sen raderar sig själva... Mäkta irriterande!!

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back