Vad var det för träff i dag?

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Bor vid södertäljevägen vid liljeholmsbron och tidigare i dag så passerade det en riktigt stor skara med hojar och det såg även ut att vara vespor med. En del av hojarna såg ut att vara gamla caféracers..

Nån som vet vad det handlar om?

Trasdockans kortege ?

Om klockan var ca 15.40-15.45 så var det trasdockans kortege.

www.trasdockan.eu

Vi var runt 70 hojar av alla möjliga slag, sidovagnar, sport, hd
hembyggen, custom osv. osv.

Om det var tidigare var det inte vi :)

mvh Per

Om klockan var ca 15.40-15.45 så var det trasdockans kortege.

www.trasdockan.eu

Vi var runt 70 hojar av alla möjliga slag, sidovagnar, sport, hd
hembyggen, custom osv. osv.

Om det var tidigare var det inte vi :)

mvh Per

Det här var tidigare och det såg ut att vara fler än 70 hojar. Dessutom var det en del vespor oxå. Dom såg ut att komma från årstahållet och körde över liljeholmsbron mot hornstull.
/Benny

Last edited:
Det här var tidigare och det såg ut att vara fler än 70 hojar. Dessutom var det en del vespor oxå. Dom såg ut att komma från årstahållet och körde över liljeholmsbron mot hornstull.
/Benny
Då var det nog RockersVsMods.

Mitt på dan åkte det en hel drös moppar genom mitt område i vid Globen, gissningsvis 30-60 st, hann inte kolla riktigt, hörde bara att det brölade moppe bra länge, å när jag väl tittade ut såg jag svansen. Känns ju som att det inte bara var några som råkade vara på väg åt samma håll :va

Mitt på dan åkte det en hel drös moppar genom mitt område i vid Globen, gissningsvis 30-60 st, hann inte kolla riktigt, hörde bara att det brölade moppe bra länge, å när jag väl tittade ut såg jag svansen. Känns ju som att det inte bara var några som råkade vara på väg åt samma håll :va

Var i frihamnen och körde gokart igår och då kom moppegänget, en hel del faktiskt, de stuntade och höll på lite som vi brukar hålla på vid skogskyrkogården mm

Blivande slangåkare?:D

Finns rätt många "gamla" gubbar som åker gamla moppar, brukar bli mellan 50-100 stycken när dom kör sina rundor runt Stockholm.
Det kan ha vart nån snm däringa frukostrunda som dom kallar det

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...