Vad tänkte dom på?

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Ibland funderar man på vad dom som designade motorcyklar tänkte, var dom nöjda med sitt jobb eller? tex baken på min DR600 var dom nöjd med den designen eller var det bara en dålig dag jobbet på Suzuki fabriken?
viewimage.php

Eller så är smaken som baken :arsele 240/740 kantiga lådor serierna ÄR snygga! :D

volvo slutade göra snygga bilar efter amazonen, pv:n, p1800:an och 142:an:fakta

Volvo började göra snygga bilar när dom designade V70R -01 och framåt. Sen avtog det när dom la av med R-serien.

nyare svensonbilar diskas automatiskt ur alla former av skönhetstävlingar eftersom de alltid är byggda helt utan passion och noggrann formgivning:fakta ser ju bara ut som feltillverkade fyrkantiga serieproducerade lådor allihop, snacka brist på fantasi...:va nej, veteran ska det vara!:tummenupp

vad säger ni om nya busan då?? ful som stryk enligt mej iaf

Har Busan någonsin varit snygg?

nyare svensonbilar diskas automatiskt ur alla former av skönhetstävlingar eftersom de alltid är byggda helt utan passion och noggrann formgivning:fakta ser ju bara ut som feltillverkade fyrkantiga serieproducerade lådor allihop, snacka brist på fantasi...:va nej, veteran ska det vara!:tummenupp

Har aldrig gillat volvo och kommer aldrig att göra. Just pga folket som använder dom här omkring iaf. Dom ska låta minst 140db och vara så fula som möjligt, så dekaltrimmade som det bara går och ha ljudsystem för minst 7ggr värdet på bilen. Och sen åker dom runt till 4-5 på natten och tycker dom är coolast.
Dom tror verkligen också att deras bilar går som fan, dom tävlar seriöst mot bilar med 600hk och uppåt.

Nu syftar jag på 100, 200, 700, 800 och 900 serien.

Surkärring? Jag? näädå..

Last edited:
bakfulla som fan tror jag- jisses.....:eek:

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back