Vad skulle ni vilja se på ett Öppet Hus???

Josefin_J

Josefin
Gick med
9 Feb 2005
Hoj
CBR 1000RR Repsol -07:a & CBR600F4i-05:a Stuntkittad!
Tjena alla hojåkare!

Är bara lite nyfiken på att få höra vad ni skulle vilja ha/se på ett Öppet Hus i en MC-butik? Vad förväntar ni er när en butik annonserar stort om att dom ska ha Öppet Hus?
Tips och idéer tas tacksamt emot!!

God Fortsättning på er alla! MVH J.

korv med bröd, kaffe, godis och ballonger till barnen

Nån känd tävlingsåkare som visar upp sina hojar! Lotterier, erbjudanden och sånt kanske!

.

Special priser under den dagen. Korv med bröd gärna en storbildsduk med mc-filmer . Någon känd förare kanske.

Det ska vara rabatter värt namnet på lockvaror.
Påläst folk att tala med. Gärna lite uddatema som stajling eller trimning (inte slip-on utan riktiga grejor)

Skicka hem alla säljare med cool attityd som helst bara står och snackar med sina coola kompisar som de redan känner och skiter i de andra.

Tjena alla hojåkare!

Är bara lite nyfiken på att få höra vad ni skulle vilja ha/se på ett Öppet Hus i en MC-butik? Vad förväntar ni er när en butik annonserar stort om att dom ska ha Öppet Hus?

Bästa öppna huset jag varit på var när Sulas startade butik i Flen och hade en handfull hojar med 15 000:- i rabatt. Köpte nämligen en :tummenupp Det var inga lagerrensningar utan nya hojar i februari.

Med andra ord några utvalda varor med riktigt bra priser som man kan prata om i år efteråt.

Hmm, och vad har det med mc att göra!??
Kommer du hit och står för magrutorna isf....så kanske du får din vilja igenom:D .

ja som tänkte komma med förslaget att du skulle dansa för oss, men ja låterbli å fråga då de kanske slutar med att jag får stå å dansa å de vill ingen av oss ;D

EDIT: Annars kanske de skulle sitta fint å bjuda in Freddy Papunen?
PMa mig för telefon nummer till honom om de låter intressant.

Last edited:
Generalagenternas personal...

Jag provkörde Triumph Rocket III när den kom och snackade även med Trajjas kille på plats. Det var mycket roligare än att prata med försäljaren i butiken.

Tjena alla hojåkare!

Tävlingar/lotterier tror jag inte att jag sett innan men det finns säkert nån som vill vinna MC-prylar/presentkort. Lotta ut ryggskydd kan va en bra idé. :)

Typ föredrag som hålls av Peter Lindén, då han berättar om sin racing-karriär osv.... är det ngt som skulle kunna vara av intresse??

Och CRF50 race=)?

JAG VILL FÅ FLER TIPS OCH KUL FÖRSLAG!!

Hmm, och vad har det med mc att göra!??
Kommer du hit och står för magrutorna isf....så kanske du får din vilja igenom:D .

Därför att många grabbar både gillar MC och :tuttar.

Finns det bägge under ett öppet hus så blir grabbarna nöjda.
Även flickorna bli nöjda som får visa upp sig och få bekräftelse.

Själv skulle jag även vara nöjd om det enkelt fanns några hojar som besökarna kunde provköra.

Last edited:
Det ska vara rabatter värt namnet på lockvaror.
Påläst folk att tala med. Gärna lite uddatema som stajling eller trimning (inte slip-on utan riktiga grejor)

Skicka hem alla säljare med cool attityd som helst bara står och snackar med sina coola kompisar som de redan känner och skiter i de andra.

Styling! :tummenupp

Last edited:
Typ föredrag som hålls av Peter Lindén, då han berättar om sin racing-karriär osv.... är det ngt som skulle kunna vara av intresse??

Och CRF50 race=)?

Bara dig hade varit nog Josefin!

Annars brukar Sulas provkörningsdagar vara kanon! De tar dit tillverkarna och låter dem låna ut hojar för provkörning. Det gör att man hinner prova 5-6 hojar på en eftermiddag, sedan får man en hamburgarbiljett för varje provkörd hoj som tack för visat intresse!

Mvh Stephenj

ja som tänkte komma med förslaget att du skulle dansa för oss, men ja låterbli å fråga då de kanske slutar med att jag får stå å dansa å de vill ingen av oss ;D

EDIT: Annars kanske de skulle sitta fint å bjuda in Freddy Papunen?
PMa mig för telefon nummer till honom om de låter intressant.

Nja, jag dansar aldrig nykter:rolleyes: .
Men.....jag kan ju sälja en hoj till dig kanske?? :tungan .

Och CRF50 race=)?

Fiddy race!! :yoparty :yoparty

Om ni kan få dit nån/några kända förare kan ju publiken få utmana dom och varandra på fiddy.Hade iaf jag tyckt vart kul!

Stuntshow går väl alltid hem oxå, brukar ju va ganska packat på MC mässan!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT