Vad ska man göra?

Ninja man

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R NINJA
Vad ska man göra nu då. Ägnar denna helgen till att separera från min sambo genom att jag flyttar. Hojen är nedplockad och ligger på lack säsongen börjar inte ännu. Ser jävligt dystert ut just nu någon som kan tipsa om vad man skall syselsätta sig med :( :(

Ninja man

sandstream skrev:
Gå på krogen och träffa en ny :tuttar kanske?

Jaförfan. Du har ju en sketasnygg hoj, så det blir inga problem. Ta med ett foto eller nån liten kolfiberbit som du kan visa upp!

sandstream skrev:

Ja jag får väl försöka trösta mig på nåt sätt men det kommer ju en vardag som blir långrandig, fan jag är tvungen att krascha hos morsan nåra månader inget kul :tummenner , Hojen kommer från lack om ett par veckor så där kan man inte göra så mycket heller :) . men sen när säsongen är igång då j**lar :tummenupp har man sen lyckats fixa en lgh så är ju livet i gång igen :banana

Ninja man skrev:
Ja jag får väl försöka trösta mig på nåt sätt men det kommer ju en vardag som blir långrandig, fan jag är tvungen att krascha hos morsan nåra månader inget kul :tummenner , Hojen kommer från lack om ett par veckor så där kan man inte göra så mycket heller :) . men sen när säsongen är igång då j**lar :tummenupp har man sen lyckats fixa en lgh så är ju livet i gång igen :banana
Japp! Ingen idé att gräva ner sig för att en :tuttar inte inser sitt stora misstag.
Det finns en jäkla massa andra att välja mellan, har jag hört :tungan

sandstream skrev:
Japp! Ingen idé att gräva ner sig för att en :tuttar inte inser sitt stora misstag.
Det finns en jäkla massa andra att välja mellan, har jag hört :tungan

Det har jag med hört men det känns inte som det är det mest angelägna just :trött på det mest med fruntimmer som inte fattar :huvet .

Men tack för de uppmuntrande orden funderar på om jag skulle satsa på ett tröst k**ll i helgen om det går :)

sandstream skrev:

Jag testade ditt råd i går. Gick på lokala puben fick hugg på :tuttar :tuttar :tuttar st fruntimer men jag är inte redo ännu för nåra säng historier men jag sätter upp dom i minnet för framtiden :tummenupp det bästa är att det var dom som hugg tag i mej och började snacka om mig om vad de visste om mig :hihi det verkade som två av dom haft mig i sikte ett tag :yoparty detta bådar ju gott inför framtiden men först ska jag ta mig över tröskeln ut här ifrån sen...... :tuttar :tuttar :tuttar

//Ninja man

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back