Vad ska jag göra? [Helgarbetets förbannelse]

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Jobbar 7-19 idag och är mer eller mindre bunden till en stol. TV finns, boxerpaketet och Canal+.

Kl 13 visar ju Eurosport supersport i Assen :banana , men fram till dess är det tablåkris. Jag har nu hamnat framför Colin Nutleys episka storverk "Angel" med samma ensemble som alltid. En flukt på IMDB vittnar om en gedigen produktion som fått 2,7 i betyg.

Vad ska jag göra? Se det positiva i att jag faktiskt drar in pengar på att se den, eller byta till Gilmore girls?

Tar någon spelfirma emot spel på när i filmen Helena Bergström kommer fulgråta?

OBS! Tips i stil med "stäng av TVn" undanbedes.

Fyfan, fick jag betalt för att sitta på en stol och glo på tv skulle jag vara miljonär för rlänge sedan.

Skit i vad som är på, stäng av hjärnan och se det som roliga färger som rör sig.
Du har ju uppenbarligen en dator också!

Derssutom betalt för att se Supersport från Assen, när det väl börjar, det är ju som att få bonus...

Om det är en Colin Nutley-film så innebär ju det att Helena Bergström snart kommer visa tuttarna, vilket nog får räknas som tv-förmiddagens höjdpunkt. Säger väl mer om tv-utbudet än om Helena Bergström iofs.

Har ungefär samma arbetsuppgifter som dig, brukar dock avväxla med lite serier och sh :)

Simpssons finns ju på internet, gratis, lagligt och allt..

I feel your pain, bro...samma läge, samma tider. Bara en timme till Supersport nu...

Skall väl iofs inte klaga...sitter på kvalificerad övertid idag...dubbelt pröjs gör det lättare att stå ut inomhus en sån här kanondag.</hora>

Om det är en Colin Nutley-film så innebär ju det att Helena Bergström snart kommer visa tuttarna, vilket nog får räknas som tv-förmiddagens höjdpunkt. Säger väl mer om tv-utbudet än om Helena Bergström iofs.

Hon höll dom faktiskt inne denna gång, tack och lov. Men fulgråten och den sedvanligt självgoda dramaturgin uteblev dessvärre inte.

Det är nästan roligare att jobba natt, då bakgatan nedanför fylls av skräniga förortsslödder som går i bredd och skriker okontrollerat.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT