Vad säger ni om priset??

Ninjagirl

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
*SÅLD* Letar ny Ninja
Tja! ska snart köpa mig en ninja, har hittat en grön och fin kawa zx9r -98, helt original 2 ägare 800 mil för 57,000 kr vad säger ni om priset?? Skicket är nästan nytt, ej varit bankörd!!vad säger ni där ute ni som vet?! Tänkte pruta lite.... :o :brynad

Tycker att milen verkar skumt,det betyder ju att dom har typ kört lite mer en 100mil per år...Om det hade vart 1ägare så kan man ju förstå,men att 2ägare skulle köra så lite med den

Ninjagirl skrev:
Tja! ska snart köpa mig en ninja, har hittat en grön och fin kawa zx9r -98, helt original 2 ägare 800 mil för 57,000 kr vad säger ni om priset?? Skicket är nästan nytt, ej varit bankörd!!vad säger ni där ute ni som vet?! Tänkte pruta lite.... :o :brynad

Den har garanterat gått längre än 800 mil, det kör man på en säsong och den är 5 år gammal. Fifflad mästare, säger det nåt?

Ninjagirl skrev:

Har även jag svårt att tro att 800mil skulle vara allt som 2 ägare lyckats krama ur hojen, låter lite lite....

Annars så pruta ner till runt 52 000 iaf...nya försäkringskostnader osv osv...

om jag säjer så här jag var och kollade på en i sommras en 01a 2 ägare 1000 mil nytt bakdäck slipon och bagster tankväska han ville ha 70 000 och då var det hans utgångspris!! känns som att det finns bättre ninjor än den du hittat! särskilt nu när det är höstpris !! ring och bjud han 50 med tanke på att det är en oroväckande lågt miltal på mätaren! och att det inte är något godis med på den !

Du kan alltid ringa Bilprovningen och få utdrag på mätarställningen vid senaste besiktning. Annars låter det ju nästan som att den enbart har gått på bana.

Kan ju stämma..
Kanske varit avställd pga av vissa saker..
Var och kollade på en TL1000R för ett tag sen..
347mil,2ägare.. En 00 var det oxå..
Nu känner jag iof killen och vet varför den stått..
Men det finns säkert fler i hans sitts som har hojar står oanvända...

Spelar ingen roll om den e sliten.
Köp den för strax under 55 och för resten av pengarna köper du Muzzy998cc kit, helsystem, titanventiler och dynokit.
Sen går den bättre än de flesta ZXniorna samt att motorn är totalt ny nästan

750RR

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey