Vad kostar plast till en Duke original/pirat?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Vad kostar plasten till en Duke? Vad ingår i ett kit med all plast?

Om man vill köpa crash kåpor av märke pirat som är svarta t.ex vad skulle det kosta med all plast?

Jag antar att man får en stänka fram som sitter högre upp och inte precis ovanför hjulet?

Förr eller senare kvaddar man ju hojen så jag vill kolla vad som blir billigast :D

Lelles har mycket billiga plastdetaljer...Kompis som hade LC4 SM (innan han bytte till husa) köpte nya kåpor för ca 200kr/kåpa.

Alla säger att det är så billigt men pratar vi om kåpor till Duke som är lackade med nån konstig pearllack. Jag har hört att dom är svindyra.

Passar allt från en LC4 SM t.ex?

Tank och kylarvingar är ungefär det enda som passar rakt av. Visst är det lite dyrare, men det behöver man bara slanta upp först när det är dags att sälja - tills dess kör man med repor...

TomK skrev:
Tank och kylarvingar är ungefär det enda som passar rakt av. Visst är det lite dyrare, men det behöver man bara slanta upp först när det är dags att sälja - tills dess kör man med repor...

Jag gjorde tvärt om, bytte till crashplast så fort det blev stålars över. Dessutom blev man lite ensam om färgerna istället för för orange...... :tummenupp

Tom Byron skrev:
Jag gjorde tvärt om, bytte till crashplast så fort det blev stålars över. Dessutom blev man lite ensam om färgerna istället för för orange...... :tummenupp

Öh ? Vi pratar Duke nu - inte 625:a Heda! :7peta

TomK skrev:
Öh ? Vi pratar Duke nu - inte 625:a Heda! :7peta

Du pysen :D Man kanske vill ha en helsvart Duke fast man har en orange... :fakta :fakta :fakta :fakta

Sist jag spanade så kostade de gröna och röda (lackade) 995spänn styck, en silver ligger på 191.......

Tom Byron skrev:
Du pysen :D Man kanske vill ha en helsvart Duke fast man har en orange... :fakta :fakta :fakta :fakta

Sist jag spanade så kostade de gröna och röda (lackade) 995spänn styck, en silver ligger på 191.......

Nu börjar vi närma oss ett bra svar :)

Billigare att vurpa sönder 191 kr än 995 kr :D

Men sen så har vi hela bakpartiet i ganska hård plast - det lär inte vara gratis. Lykthuset är inte heller billigt och framstänkan är special för Duken.

TomK skrev:
Men sen så har vi hela bakpartiet i ganska hård plast - det lär inte vara gratis. Lykthuset är inte heller billigt och framstänkan är special för Duken.

Runt åtta lakan skulle jag få pröjsa -01 för att få min röda duke att bli grön........ det är lite dyrare än 1500 till 625an.........

Så den blev förblev röd........

FRXTN, jag skulle kolla på Lelles sida om orginalmanualerna. Jag kommer inte in på de där PDF filerna, det går att klicka sig fram till chassi, sedan kan man bara ladda ned PDF programmet, gör jag någe fel...........funkar det för er??

Jag e registrerad .......

Tom Byron skrev:
FRXTN, jag skulle kolla på Lelles sida om orginalmanualerna. Jag kommer inte in på de där PDF filerna, det går att klicka sig fram till chassi, sedan kan man bara ladda ned PDF programmet, gör jag någe fel...........funkar det för er??

Jag e registrerad .......

Ja, det funkar. Du kanske har för låg skärmupplösning för att fönstret ska kunna visa all information. Den sidan ger nämligen ingen rull-list per automatik.

aha....... internätgurun har talat..... det ser ite ihoptryckt ut....ska ändra å prova..............

Nää, det blev lika för mig........

Fan va skit det måste vara bakomspakarna vid mitt tangentbord, nu skäms jag..........

Heda; du ska nog dra ner på fontstorleken en del. Så här ser min bild ut:

Bifogat

• l.jpg
    l.jpg
    103.7 KB · Visningar: 191
JAAAAAA

Så berätta, hur gör man det? Vad är en Font?

Det har "funkat" förut........... hm........ :rodnar :o :rodnar :rodnar

Äum......

Tom Byron skrev:
JAAAAAA

Så berätta, hur gör man det? Vad är en Font?

Det har "funkat" förut........... hm........ :rodnar :o :rodnar :rodnar

Äum......

Å vilken Kung man e på datorer.......... tryckte på "VISA" sedan teckenstorlek..... då fick jag fram det.......min stod på det största.........

*fylld av självförtroende*

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...