Vad köpa i USA?

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Drar till staterna "snart" och ska självklart passa på att köpa billiga grejer..

Men vad ska jag köpa?

Cheyer går bort! :)

Elektronik kan vara biliggit men långt ifrån alltid, de flesta GPS kostar som här.
Kläder dock, lätt halva priset. :)

Elektronik kan vara biliggit men långt ifrån alltid, de flesta GPS kostar som här.
Kläder dock, lätt halva priset. :)

Tänkte främst på GPS, men det var ju tråkigt!

Ska till FL och åka omkring där under ca 2 veckor, har hört att det finns ett rätt så stort och ganska känt outlet i närheten av Fort Lauderdale. Någon som kan bekräfta?

EDIT: Mobiltelefoner.. Om man köper en upplåst telefon där fungerar den då i sVerige?

Last edited:

Ska till FL och åka omkring där under ca 2 veckor, har hört att det finns ett rätt så stort och ganska känt outlet i närheten av Fort Lauderdale. Någon som kan bekräfta?

EDIT: Mobiltelefoner.. Om man köper en upplåst telefon där fungerar den då i sVerige?

Sawgrass Mills :tummenupp

Åker själv den 17e och ska dit jag med :tummenupp

Angående mobilen så ska den ha gsm-banden 900 och 1800.

Last edited:
Jag kan skicka en lista via PM på saker som du kan få tjöpa åt mig om du vill.^^

ralf lauren piké 260skr, celvin klein shorts 75skr, converse skor 250skr osv..

factory outlet är grejen

Vet att farsgubben var inne på att köpa någon gps-plotter från usa. Skulle kosta runt 9000.- här hemma, och runt $900 där. Blir billigare, men sen får du tänka på att kartor och sånt kanske måste kompletteras.

Hojgrejer kan du annars köpa. Har du en fast adress är det schysst. Många företag som erbjuder "Free shipping to lower 48" om du köper för en viss, förhållande vis låg summa.

Jag köpte joggingskor för 300kr som kostade 1200kr här hemma. Levis-jeans kostade ca 30 dollar på outlet. Märkeskläder som T Hilfiger, C Klein, Lacoste osv var snorbilligt. Sen kan du köpa hamburgare på Hooters - billigt och gott och trevlig utsikt:tungan

PS3 spelen är reg. fria, dock inte filmerna som nämts.
Bensin är fortfarande billigt i USA! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...