Vad jobbar remsorna med?

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Ja som sagt, vad jobbar remsorna med? Så man vet vem man ska utnyttja om man behöver hjälp :D

Kan ju börja jag. Arbetslös. Men förhoppningsvis ska det ändras inom en snar framtid :)

jag pluggar till biomedicinsk analytiker..kan ta blodprov om ni vill...om ni vågar....jobbar på mjölklabb i jkpg och kassörska i västerås.....

Var inte länge sen man var arbetslös men... skruvar ihop medicinska apparater på Gems Pet i Uppsala.

Bilplåtslagare samt säljare (som det så fint heter) på okq8 på helgerna.

jag pluggar till biomedicinsk analytiker..kan ta blodprov om ni vill...om ni vågar....jobbar på mjölklabb i jkpg och kassörska i västerås.....

usch, låter jobbigt.
Jag är blodgivare så nog vågar jag alltid ;)

Last edited:
IT/teknik-konsult... sitter just nu på Bombardier och försöker få ihop SJ's nya Reginatåg :D *tuut tuut*

Egenföretagare med följande grenar inom företaget:

Wellnesscoach hjälper alla som vill ha en förändring, på vägen till hälsa och välmående.

Framgångskonsult hjälper alla som vill ha en förändring, på vägen mot ekonomiskt oberoende

Arbetsledare/ teknik konsult inom el, tele, data
just nu på Ringhals kärnkraftverk och moderniserar Reaktor 2
(nu känner ni er säkra eller? :va)

El, tele, data installationer (endast i nödfall jag är lat av naturen)

.

Last edited:
IT-konsnylt sedan en jävla massa år tillbaka, man kan inte tro att man är så gammal som man är. :crash
Kommer från farsans gamla it-firma, ABB, WM-data, Logica och är numera på Infocare.

/J - har dragit twinaxnät och spakat datorer sedan mitten 80, de' ni pc-geekar. :hihi

Kör lastbil. Förs vickar man alla pallar sedan kör man gafflarna rakt igenom då de ska vickas upp. Sen säger man till kunden "Det ska vara hål i pallen, skriv på här...":hihi

Kör lastbil sen många år tillbaka,
just nu transporterar jag färskvaror på coop,
kommer nog inte välja annat jobb heller..
om nu inte Hugh Hefner ringer och behöver
hjälp på farmen..

jag jobbar på Yamaha Store. så nu kommer antagligen alla med en yamaha vilja bli min bästa vän.:tummenupp

Maskinkonstruktion, detaljkonstruktion, hållfasthetssimulering, utbildning i maskintekniska ämnen, Maskinsäkerhet och CE-märkning enl. maskindirektivet & ATEX, Tekniska riskanalyser m.m.

Militära: AJ37 meck.
Tidigare: Fordonsmeck, bil, MC & tyngre, resemontör, förare tyngre fordon, underhåll flygmotor.

Tusenkonstnär: Rörkrökeri, snickeri, betongeri, kortslutnings-teknik nästan anything... :näsblod

LAT slöhög å arbetsskygg oftast.

Mytoman :D

U never can tell

Produktionstekniker på abb...

Men skulle egentligen vilja vara rallyproffs, eller sprängexpert :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!