Vad jobbar remsorna med?

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Ja som sagt, vad jobbar remsorna med? Så man vet vem man ska utnyttja om man behöver hjälp :D

Kan ju börja jag. Arbetslös. Men förhoppningsvis ska det ändras inom en snar framtid :)

jag pluggar till biomedicinsk analytiker..kan ta blodprov om ni vill...om ni vågar....jobbar på mjölklabb i jkpg och kassörska i västerås.....

Var inte länge sen man var arbetslös men... skruvar ihop medicinska apparater på Gems Pet i Uppsala.

Bilplåtslagare samt säljare (som det så fint heter) på okq8 på helgerna.

jag pluggar till biomedicinsk analytiker..kan ta blodprov om ni vill...om ni vågar....jobbar på mjölklabb i jkpg och kassörska i västerås.....

usch, låter jobbigt.
Jag är blodgivare så nog vågar jag alltid ;)

Last edited:
IT/teknik-konsult... sitter just nu på Bombardier och försöker få ihop SJ's nya Reginatåg :D *tuut tuut*

Egenföretagare med följande grenar inom företaget:

Wellnesscoach hjälper alla som vill ha en förändring, på vägen till hälsa och välmående.

Framgångskonsult hjälper alla som vill ha en förändring, på vägen mot ekonomiskt oberoende

Arbetsledare/ teknik konsult inom el, tele, data
just nu på Ringhals kärnkraftverk och moderniserar Reaktor 2
(nu känner ni er säkra eller? :va)

El, tele, data installationer (endast i nödfall jag är lat av naturen)

.

Last edited:
IT-konsnylt sedan en jävla massa år tillbaka, man kan inte tro att man är så gammal som man är. :crash
Kommer från farsans gamla it-firma, ABB, WM-data, Logica och är numera på Infocare.

/J - har dragit twinaxnät och spakat datorer sedan mitten 80, de' ni pc-geekar. :hihi

Kör lastbil. Förs vickar man alla pallar sedan kör man gafflarna rakt igenom då de ska vickas upp. Sen säger man till kunden "Det ska vara hål i pallen, skriv på här...":hihi

Kör lastbil sen många år tillbaka,
just nu transporterar jag färskvaror på coop,
kommer nog inte välja annat jobb heller..