Vad har SH betytt för hoj/styling/trim marknaden?

Hur lättpåverkad är du egentligen?

• Antal röstningar
    0

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Jag har funderat kring vilket genomslag som SH kan fått rent ekonomiskt för hojmarknaden. Hur mycket mer säljs och köps det mc och trim/stylingprylar på grund av att man läser om och tar del av andras hojar och mekande?

Pollen är en flervalspoll, så det är bara att plutta i rätt rutor.

gladh

Ja, jag har köpt ny hoj sedan jag började hänga på SH, men det var inte pga. SH. Nej, jag har inte köpt styling- eller trimprylar, bortsett från miniblinkers.

Jag är inte lättpåverkad, köper inte saker till höger och vänster, fast det kanske kan ha och göra med att jag inte har några pengar :)

Detta forum är inte till för att sälja nya prylar utan för att få hjälp vid styling. Så Pollen förbli ogiltig.

Jag blev lurad av Chrille och de andra dårarna på rr-forumet att det var lätt att köra rr, så jag både köpte hoj och slängde ut massa pengar på licens och träningskort. :gnissla

:D

gladh skrev:
Jag har funderat kring vilket genomslag som SH kan fått rent ekonomiskt för hojmarknaden. Hur mycket mer säljs och köps det mc och trim/stylingprylar på grund av att man läser om och tar del av andras hojar och mekande?

Pollen är en flervalspoll, så det är bara att plutta i rätt rutor.

gladh
Men va lessen jag blir på dig nu Gladh....vart e alternativet, Ravetrancers bygge utlöste stylingdjävulen i mig?

:D :D :D :D

Swedie skrev:
Detta forum är inte till för att sälja nya prylar utan för att få hjälp vid styling. Så Pollen förbli ogiltig.

Nån har vaknat på fel sida idag :7peta
Pollen är inte till för att bidra till ökad försäljning av kepsar. Pollen är till för att se om SH genom sin blotta närvaro påverkat konsumtionsmönstren hos dess medlemmar.
Om forumet skapar en attityd som gör att folk vill skaffa hoj/trimpryl/moddning så bidrar SH till att få folk att sendera pengar utan att för den skull reelt kränga prylar.

Sen om pollen ger giltiga svar eller inte, tja förmodligen lika giltig som någon annan poll.

gladh

Ravetrancer skrev:
Men va lessen jag blir på dig nu Gladh....vart e alternativet, Ravetrancers bygge utlöste stylingdjävulen i mig?

:D :D :D :D

borde ha lagt till valet: "Rejvis putsbögeri lämnar intet öga tort"

Du har säkert inspirerat en hel generation av aluminiumputsfanatiker och moddfreaks med dina hojbyggen rejvis. Hade inte SH funnits så hade du inte haft en arena att visa upp detta på. Följdaktligen kan SH ha påverkat konsumtionsmönster hos dess medlemmar.

fortsätt putsa :tummenupp

gladh

Jag var inne på att köpa en zx-10 (gamla modellen) eller en cbr 1000f innan jag började surfa på SH, men nu blev det en zx9r istället. Lättpåverkad.. :hihi

KawaChris skrev:
Jag var inne på att köpa en zx-10 (gamla modellen) eller en cbr 1000f innan jag började surfa på SH, men nu blev det en zx9r istället. Lättpåverkad.. :hihi
men visst e det skönt:)

gladh skrev:
borde ha lagt till valet: "Rejvis putsbögeri lämnar intet öga tort"

Du har säkert inspirerat en hel generation av aluminiumputsfanatiker och moddfreaks med dina hojbyggen rejvis. Hade inte SH funnits så hade du inte haft en arena att visa upp detta på. Följdaktligen kan SH ha påverkat konsumtionsmönster hos dess medlemmar.

fortsätt putsa :tummenupp

gladh
det stämmer nog ganska väl med tanke på så mycket pm jag får om just polering:)
Innan jag började så kommer jag inte ihåg att det vart speciellt mycket snack om det, numera är det massvis med folk som polerar:) Kul som f*n!

Uppeliupp, pollen pushas titt som tätt fram tills på fredag då vi räknar ihop resultatet.

*
**
**
**
**
**

gladh

Jag har inte vare här såpass länge att jag har haft råd att byta hoj, men det är ju klart att man blive influerad, inte just av sporthoj.com men utan medlemmarna.

Jag vill prova RSV Mille NU! :mad:

*
**
**
**
**
**

Något för kvällsläsarna av SH att fylla i.

gladh

Hade MC-kort innan jag började hänga här. Hoj köpt efter mkt koll och råd från TL-ägarna på forumet. Styling fanns redan en del på den och trimma anser jag inte att det behövs :D

Jag hade både hoj o hojkort när jag hittade hit till SH.

Hojen är tokorginal (har inte ens kapat stänkan) ;) ...så jag låter mig inte luras... att modda o fixa. :tungan

Man kör inte fortare för att man har vrålfeta slip on o miniblinkers... :)

/MadH

klart sh.com inte har syftet att öka försäljningen(även om det finns lite reklam på sidan) men tycker denna tråd är onödig... lägg ner..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT