Vad har ni i fickorna?

JMM

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2005
Hoj
...
Vad har du i fickorna? Byxor/jackor...
Stor nyckelknippa? fläskig plånbok? lösa sedlar? Mp3? =)
Ta en bild på prylarna och ladda upp.. :yoparty

Oj, med jackan också så blir det:
8 nycklar på knippa, en lös nyckel, lypsyl, iPod (med 2m sladd), mobiltelefon (med head-set), en knapp som lossnat från jackan, schema, två pennor, extra skrivpapper som är ihopvikt 3 ggr.

1) Välkommen till spååthoj.kåm

2) I fickan har jag så lide som möglit.

3) :yoparty?

Vänster ficka: Lypsyl (beroende av detta, finns det kliniker för detta?) och telefonen.
Höger ficka: Nagelklippare och nycklarna. Måste alltid ha med mig nagelklipparen annars så biter jag på nagelbanden när det pajjar och det gör ont :(
Annat som jag alltid har med mig är snus och plånboken men den hamnar i jackfickan. I plånboken finns ALLTID tandpetare, beroende av detta likaså :(

Nu när vi endå har er plånböcksmänniskor här... vad är grejen med plånbok egentligen? Körkort, VISA-kort och 80000 kvitton? Fylla ut fickan? Skapar det inte obalans när ni sitter ner med plånkan i baglomman?

/O. Förstauende

Zee skrev:
Nu när vi endå har er plånböcksmänniskor här... vad är grejen med plånbok egentligen? Körkort, VISA-kort och 80000 kvitton? Fylla ut fickan? Skapar det inte obalans när ni sitter ner med plånkan i baglomman?

/O. Förstauende

Håller med. Själv kör jag med sedelklämma, däri ryms det som behövs; kreditkort, körkort och bild på flickan. Givetvis graverad med mitt namn. :D

Zee skrev:

/O. Förstauende

Om man nu som Tjet har två hål så är det ju bättre att tappa allt direkt och sedan veta vart allt är än att sprida ut det över hela sverige.

Höger ficka: Mobiltelefonen
Vänster ficka: Stålplånka
Lilla vänsterfickan(nyckelfickan): Nycklar :)

Bakfickor tomma.

I jackan har jag allt möjligt skrot, riktig plånbok, låsolja, tändare, handskar...

McB skrev:
Håller med. Själv kör jag med sedelklämma, däri ryms det som behövs; kreditkort, körkort och bild på flickan. Givetvis graverad med mitt namn. :D
Är bilden på flickan graverad med ditt namn?

seyou skrev:
Om man nu som Tjet har två hål så är det ju bättre att tappa allt direkt och sedan veta vart allt är än att sprida ut det över hela sverige.

Fast har du inte råd med att köpa nya brallor med hela fickor så känns det som att man inte har mycket dollares o tappa.

Am I right? Or am I right? Ormai right? Right? I'm right, right? Right.

stoffer skrev:
I jackan har jag allt möjligt skrot, riktig plånbok, låsolja, tändare, handskar...

Silvertejp? :hihi

Du kanske är snål.

Och nu tillåter inte en stor andel av svenska butiker byteshandel och du kanske har en diamant eller en get i plånboken. :7peta

Zee skrev:
Fast har du inte råd med att köpa nya brallor med hela fickor så känns det som att man inte har mycket dollares o tappa.

Är det så? Äreså? Är det så det ska va? äre så äre så äre så? VAVAVAVA?!

Sverker is the shit!

spectre skrev:
Är det så? Äreså? Är det så det ska va? äre så äre så äre så? VAVAVAVA?!

Sverker is the shit!

Damn right!

:gosverkergosverker

En Loctite snabblim, en spärrmejsel för bits stubbmodell, ett passerkort till marinbasen, ett par nycklar, en bunt kattstrypare, hotellkvitton, solglasögon, ett set med insexnycklar, och en minimaglite!

Fn ser nu att detta ser ut som om jag var Mc Gywer! :)

Zee skrev:

Silvertejp? :hihi
Jag kör med handbojor istället ;)

Bifogat

• cuffs.jpg
    cuffs.jpg
    26.2 KB · Visningar: 125
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25