Vad har hänt med kvinnofängelset och Lagens Änglar?

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Haj, vart på semester en vecka och därmed missat vad som hänt med favoritserierna :4skrika

Nu undrar jag vad är det som hänt i Lagens änglar när Stuart är plötsligt helt wacko, och varför hade den där casanovan stort skägg för när man såg recappen i början av avsnittet igår?

Därefter undrar jag vad som hänt i kvinnofängelset och VARFÖR sänder de helt plötsligt på lördagar och TRE avsnitt på raken?? :banana

Nu vill jag inte höra något skitsnack om någon av serierna, de ÄGER! :yoparty

P@trik skrev:
Ska höra med min 99 åriga farmor hon vet säkert.. :D

No need, såg att de har nytt forum nu som tagit upp frågan. Det är tydligen förra veckans repriser som körs och det är ju PERFEKT då jag vart på semester och missat just dessa !!! :tummenupp

Nu återstår frågan om vad som hänt i Lagens änglar?? :confused:

Alla sådana tv-serier brukar ju vara upplagda så att man hänger med direkt i alla vändningar och intriger efter ett halvt avsnitt oavsett om man missat de föregående 20 avsnitten. Det är ju bara tv hursomhelst. (brukar iofs kolla kvinnofängelset själv, först i brist på saker att göra mitt i natten men jag märker att jag fastnar mer och mer)

Följde kvinnofängelset maniskt när man gick i skolan. Komm sent nästan hela högstadiet för att man var uppe så sent på nätterna och glodde på kf. Ahhh man saknar början när Bee var topdog. Grät nästan när hon dog i cancer. Har sätt nästan hela serien.

demo1 skrev:
Följde kvinnofängelset maniskt när man gick i skolan. Komm sent nästan hela högstadiet för att man var uppe så sent på nätterna och glodde på kf. Ahhh man saknar början när Bee var topdog. Grät nästan när hon dog i cancer. Har sätt nästan hela serien.

Också sätt nästan hela serien, well 30 avsnitt kvarstår av de som inte sänts av reprisen ännu. Sen missa jag nog några i början där nånstans men hängt med rätt bra tycker jag :tummenupp

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back