Vad händer? 2005

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Tjena alla hojgalningar!
Vad jag har förstått har vissa av oss förvsunnit, andra lagt intresset på hyllan.
Nu är det snart ett nytt år och det är dags att planera inför 2005 års galenskaper. Jag kommer härja på vägarna med min hoj och även om den gode Masterlord funderat på att lägga hjälmen på hyllan så kommer jag att existera som en påminellse om trästads-maffian.
Vi är starka och vi är snart väldigt få (1).
Därför behövs det förstärkning! (ekonomiskt och numerärt) Givetvis har jag ett PG konto redo för era donationer och så snart pengarna strömmar in kommer jag börja ragga på ungdomsgårdarna... :yoparty

Nåja, hör av er och berätta varför 2005 kommer bli det bästa hojåret någonsin!

/Eder adrenalinstinna vän Felix

tja får man bara på en ny uppsättning däck och lite ny olja i maskineriet,så ställs bilen av nästa år. Å då blir det hojåkning varje dag...kan inte bli bättre
(iallafall maj - september!!!)

Felix skrev:
Vi är starka och vi är snart väldigt få (1).
Därför behövs det förstärkning!

Hört ryktas att det finns en kille som heter Lennart som kommer från "brasvedsstaden" och kör Aprila mille!
Du får ta med han i sommar! :tummenupp

de kommer bli en hel del åkande....
varje sommar klämmer ja 12-1300 mil...
å sommarn 2005 kommer jag köra för 2...
både för mig å finnen (gsx-r micke)
har kört sporthoj 3 säsonger nu, dags för nåt
annorlunda... så nu i vinter blir de fighter av
hojen å i sommar en hel del lek :hihi

Last edited:
acce skrev:

Jobbar du nu eller? Hinner inte komma för sunk-bilen inte funkar...

Vi hörs senare! :tummenupp

acce skrev:

kul som fan att höra :tummenupp

själv ska jag dra tummen ur och skruva ihop min hoj, det blir ratbike-caferäcer-fighter av den.. brutal och skitig ska den va!!

sen ska det köras jävel med den oxå.. hehe..

sven666 skrev:
kul som fan att höra :tummenupp

själv ska jag dra tummen ur och skruva ihop min hoj, det blir ratbike-caferäcer-fighter av den.. brutal och skitig ska den va!!

sen ska det köras jävel med den oxå.. hehe..

Men då kan ju jag få testa den sen, vill veta hur det e o köra en ratbike... :rolleyes:

om man är ny i borås stud på HB :gnissla och undrar vart man kan ta en runda till våren så kanske ni vet några kurviga o fina vägar :yoparty
skulle sitta fint med lite råd

Ett ex:

Starta i Rångedala, öster om Borås, kör genom Nitta, Hökerum, Älmestad mot Börstig, kommer ur i Trädet, kör mot Falköping. I Falköping kör mot Trollhättan. Sväng av till vänster mot Floda. Följ vägen till Fristad, kör mot Rångedala. En fin liten rundtur på ca 11-12 mil, kurvigt och kul.

Ska förhoppningsvis köra ERF ihop med kraschkungen Tommy i år så risken är tyvärr påtaglig att min landsvägskarriär får gå på sparlåga 2005.............. :(

Var i garaget en stund i Fredags och grät över min manglade gamla Streetfighterninja.............
Får se hur det blir med den i framtiden, har inget sug efter att köra utan kåpor denna säsongen oxå...........
Sjukt tråkigt att köra inspirerat när farten begränsas till 200km/h......... :trött

först o främst så tänkte jag sätta ihop skiten så den går att köra med.. har liiiite kvar att göra om man säger så ... sommarn får inte komma än.. även om jag så gjärna vill ut o köra en sväng vare dag..
:tummenupp

Lust for Life skrev:
Ska förhoppningsvis köra ERF ihop med kraschkungen Tommy i år så risken är tyvärr påtaglig att min landsvägskarriär får gå på sparlåga 2005.............. :(

Behöver ni en extra chaufför så säg till. :)

RSV_R skrev:
.....så kan Chille krasch pung hjälpa er till leka havet.... :rofl

tzz.. jag har aldrig kraschat på bana. dock kör jag inte så fort. :)

vi kanske skulle köra ett erf på din hög? :)

Chille skrev:
tzz.. jag har aldrig kraschat på bana. dock kör jag inte så fort. :)

vi kanske skulle köra ett erf på din hög? :)

Tanken har slagit mej.... Men du vet det där med ekonomin... Så jädrans mycket annat som kommer kosta nu, mc-kort till tjejen, fixa hojen, 2-veckor i turkland och sedan hjälm, hanskar, ryggskydd, skinnställ och stövlar till tjejen.... Suck!! Det blir ju en del.... :näsblod

RSV_R skrev:
Tanken har slagit mej.... Men du vet det där med ekonomin... Så jädrans mycket annat som kommer kosta nu, mc-kort till tjejen, fixa hojen, 2-veckor i turkland och sedan hjälm, hanskar, ryggskydd, skinnställ och stövlar till tjejen.... Suck!! Det blir ju en del.... :näsblod

jo det blir nog dyrt... men satans kul. Vi kan ju kika på det.

Chille skrev:
Behöver ni en extra chaufför så säg till. :)

Är inte omöjligt att det kan bli behov av en kompetent och säker förare....hmm...låter det som Chille :va
Vi är egentligen tre personer redan men det ser ut som om tredjeföraren kommer banga........... :kocko
Blir ju en ganska oseriös=BILLIG satsning så kampen om slutsegern kommer vi förmodligen bara märka av när dom varvar oss....... :mad:

In it for the FUN :tummenupp

Lust for Life skrev:
Är inte omöjligt att det kan bli behov av en kompetent och säker förare....hmm...låter det som Chille :va
Vi är egentligen tre personer redan men det ser ut som om tredjeföraren kommer banga........... :kocko
Blir ju en ganska oseriös=BILLIG satsning så kampen om slutsegern kommer vi förmodligen bara märka av när dom varvar oss....... :mad:

In it for the FUN :tummenupp

det låter som en satsning i min smak. :) det behöver väl inte kosta så mkt?

Chille skrev:
det låter som en satsning i min smak. :) det behöver väl inte kosta så mkt?

Har inte en aning om hur mycket det skulle kosta men dom brukar väl räkna ca8000kr per race?
Vi har tänkt köra en Zx9a från 98 som jag handlade förra året........... Gammal, men med tanke på vår erfarenhetsnivå och budget känns den som en ok leksak, eller :confused:
Vi har som sagt inga ambitioner att vinna utan ser det som ett dyrt, roligt sätt att bränna pengar.... :squid

Vi ska diskutera tredjemannens eventuella avhopp snart så du kan ju fundera på om det låter kul eller ej en stund.......måste väl anmäla oss till någon licenskurs ganska snart antar jag :confused:

:va
Lust for Life skrev:
Har inte en aning om hur mycket det skulle kosta men dom brukar väl räkna ca8000kr per race?
Vi har tänkt köra en Zx9a från 98 som jag handlade förra året........... Gammal, men med tanke på vår erfarenhetsnivå och budget känns den som en ok leksak, eller :confused:
Vi har som sagt inga ambitioner att vinna utan ser det som ett dyrt, roligt sätt att bränna pengar.... :squid

Vi ska diskutera tredjemannens eventuella avhopp snart så du kan ju fundera på om det låter kul eller ej en stund.......måste väl anmäla oss till någon licenskurs ganska snart antar jag :confused:

kostar det med licens?, hade varit kul att ha.. alla vet ju att jag e snabbast så dte borde räcka med att jag dyker upp tycker jag :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti