Vad grejar ni med??

"Masen"

Bikerboyz medlem
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
R1
Skulle va kul och veta vad ni alla sporthojare har för hobbies förutom hojen och allt kring den, eller lägger ni all tid och pengar på era hojar?

Själv är jag en sk. knivmakare, på vinterhalvåret kryper jag in i snickarboa och slöjdar knivar som jag ställer ut och tävlar med på sommrarna på olika knivmässor runt om i sverige.

Å vad gör ni förnåt då??

Till våren ska ett stycke fallskärmshopparcert införskaffas. Sen ska väl det ta upp lite av tiden med... :banana

//jaG

Tränar Thaiboxning och Brasiliansk Jiu-Jitsu, men har inte kommit igång efter sommaren ännu :(

Annars övar jag på ölhävning på helgerna! :)

Och björnes magasin är det bästa som går på tv!

Själv kombinerar jag min racing med att sjunga 2:a bas i en kör ;) plus en del slalom när tid och pengar finnes.

bygger om hus, bygger möbler, skjuter klassisk pilbåge, hemmabio för att koppla av, utvecklar tekniska hjälpmedel av alla möjliga och omöjliga saker, glassar runt och fikar hos andra som jobbar... :lol glömde utförsåkning på vintern.

Just nu håller jag på med en ommöblering som urartade i ombyggnad av sovrum och vardagsrum... :huvet :huvet ... Blir alltid mer än man tänkt sig. Annars beställs det hojgrejer hej vilt och spenderas pengar som inte finns... :rolleyes: :lol :lol Och svarar på trådar som jag egentligen inte har tid till... :D :tummenupp . Just det, jobbar ju också. :4skrika :4skrika

har en flickvän som skulle :4skrika rakt ut om jag skulle skaffa mig en ytligare hobby utöver motorcyklarna :hihi

Mekar med bilarna i garaget, pular med hemmabio även om det har legat på is nu i snart ett år, skissar lite på möbler som jag vill kunna bygga nån gång när jag orkar sen är det inte så mycket mer. Fast jag inte jobbar om dagarna så har jag fullt upp, mer tid över när jag jobbade än vad jag har nu :(
Just ja, brukar spela en hel del tv-spel men det går i perioder. Har fastnat helt för gta vice city på ps2, har spelat det av och till från det att det hade premiär. Och snart släpps san andreas, då jävlar ska jag bänka mig framför tv'n i minst en månad och lira som en besatt :tummenupp

Sparar pengar till en ordentlig hoj genom att leva så snålt som möjligt..
Som terapi bygger jag modeller. :)

Binder flugor till flugfisket på våren.

Sitter på sporthoj..

Pillar med hojarna.

Festar, mycket.

Hemmabio.

Pillar mer med hojarna.

Kul liv man har.... :3freak

Sitter mitt i en transaktion mellan skoter och cross...
Grymt jobbigt när man inte vet om man kan lita på den andra killen...

Får min nya paintballbössa till nästa helg så förhoppningsvis så lär jag inte ha problem att få vintern att gå..:)

Annars är det väldigt mycket musik, film och öl som gäller.

Slösurfa är väl min störst hobby :hihi

Sen går ju en del tid på gymet och framför hemmabion.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025