Vad ger man en femtioåring i present?

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Han gillar 3 saker: Whiskey, jaga och folkvagnar.

Trots att han har över 100 oöppnade (varför?) flaskor whiskey har jag redan köpt en flaska så det går bort. När han fyllde 40 fick han en jaktkniv, iof en alldeles för stor men jag tyckte den var cool så det går oxå bort.

Det har ju visat sig att det vimlar av sjuka hjärnor här på Sporthoj så fram med era idéer.
Prisintervall 500-700:-

En blond 19årig storbystad nymfoman.
Helst en student då 700:- föder en sån med nudlar 4 terminer:)

Haha, tänkte skriva yngre fru när jag såg denna tråd, dock så hann en annan vis man före.

Jag läste "femåring" och blev mer och mer fundersam ju längre jag läste i första posten... :glömdet

En folkvagn? Antingen en prydnad/modell eller en riktig, dock svårt att hitta en som inte är sönderrostad för 700:-... :crash

Bilbana är inte så jävla tokigt, han har ju ett moppefucko till son så det skulle kunna funka.

Campingtältet var sjukt fult, synd att det var så dyrt annars hade det vart kul.

Fler idéer?

En dags klättring på nått "klätter center", där alla följer med dit så det blir ett litet event. Eller liknande typ hoppa bungyjump, eller nått annat galet. Men det måste vara samma dag och som ett litet event, inte att han får någon biljett, då kan han chicka ur!

Tror han kommer gilla det även om du kanske tycker han är för gammal, helt enkelt för att han kanske inte känner sig så gammal om han genomför det. :D

En tur med en sidovagnsräcer! Så nära döden upplevelse du kan komma:banana

Gärna vänsterhängd...på enfilig 90-väg.
Det är en totalupplevelse att sitta i vagnen när föraren viker ut för att se om det går att köra om.

Last edited:
*/ ?>
Back