vad göra? (tjej problem)

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Airbus 321
Träffat en super trevlig tjej och hon har bott hemma hos mig en hel vecka.
plötsligt så slutar hon svara i telefon och på mina mess.
Hon har redan träffat nästan hela min familj och jag skulle ha träffat hennes föräldrar. men så vart det ju inte. Har aldrig känt likadant för en tjej som hon.

vad ska jag göra? ska jag åka hem till henne och fråga ut henne där eller vad?
eller ska jag glömma henne eller??

spoon skrev:
Hon har redan träffat nästan hela min familj och jag skulle ha träffat hennes föräldrar. men så vart det ju inte. Har aldrig känt likadant för en tjej som hon.

Om du känner nått för henne ska du verkligen inte "glömma henne", du kommer må jätte dåligt om du bara försöker glömma för det är inte så enkelt att glömma.
Det bästa är att prata med henne!

*

spoon skrev:

Hur länge har ni kännt/träffats och umgått för det första?
Dålig stil av henne iallafall och inte svara eller höra av sej,ge henne några dagar ifred.Hon tycker kanske att allt har gått för fort.Kör sedan hem till henne och uppträdd vänligt,säg du vill bara prata och reda ut det hela och förklara vad du känner för henne men gräv inte ner dej om hon slår igen dörren eller säger nej....då var det troligen inget att satsa på heller eftersom hon inte kunnat svara när du ringt/sms:at tidigare heller.
Lycka till!

Jadu den som skriver en instruktionsbok till brudar han kommer att bli rik, tyvärr tror jag aldrig att det kommer att skrivas en sån manual med tanke på att det kan skilja sig så mycket mellan samma årsmodell.
Hojen nöjer sig med samma sorts olja och bensin, servicen på samma sätt med samma intrevaller.
Annat är det med brudar man kan inte göra likadant jämt. :va

Har hon grejor kvar hemma hos dig så ta dom i pant. Om hon inte vill veta av dig kan du ju ändå kränga det på blocket.
Fast som vanligt, tala med henne och klara ut era problem först.

Låt henne vara. Vill hon ha dig kommer hon till dig annars kommer du bara få en trobbelbrud om du ska jaga henne.

Fast ta inte mina råd - har vatt singel i 3 år :tungan

Även om allt bara skulle varit en fling för henne eller om hon blev rädd så har hon ju all skyldighet i världen att säga va hon vill. Speciellt efter att ha träffat din familj.
Jag tycker inte du ska känna dig dum utan åk hem till henne när du vet att hon är hemma. Fråga henne rätt ut.
Som någon sa får du ett nej så vet du. Det tar ju ett tag att lära känna en människa. Kanske är hon inte den du tror (vill) att hon ska vara.

Passa samtidigt på att berätta att du blir orolig när hon ej svarar ens på sms. Man kan ju faktiskt tro att det hänt något.

Lycka till och berätta gärna hur det går.
RQ

spoon skrev:

Vad hände sist ni sågs? Sa eller gjorde du något särskilt?

Det kan ju förstås också vara så att det hänt henne något...

va Kylig..hon kan ju fått för sig att det gått försnabbt. Och då är det ju bara att låta henne ta lite tid på sig. Jobbigt att genomföra men värt det.

Minimorran skrev:
Vad hände sist ni sågs? Sa eller gjorde du något särskilt?

Det kan ju förstås också vara så att det hänt henne något...

sist vi sågs så träffade hon min familj... dom är inte läskiga alls enligt min mening men man börjar undra.

vet ju att hon lever iaf. är upptaget i bland i telefonen när man försöker ringa henne och hon tar emot mina sms.

Fenomenet känns igen, men vad fasen man skall göra är inte så lätt.

Korten på bordet, kanske? "Det har gått väldigt fort men jag tror vi kan vara något fint på spåren och jag vill gärna ta reda på det. Hör av dig, blir orolig när du inte svarar. Det har väl inte hänt något?"

Ge det ett par veckor och har hon inte hört av sig så slå en signal.

Och gör för guds skull något annat när du väntar och inte som jag har gjort några gånger, sitta och grubbla. Ut med kompisar, meka båge, sätt igång med något projekt. Är du stressad märks det garanterat och så låser sig allt.

Antingen så reder det ut sig eller också gör det inte det. Det är de enda två alternativen, och bägge fungerar. Bollen är nog inte i dina händer just nu, så du kan lika gärna koppla av så länge. Då lutar planen dessutom mer åt ditt håll sedan...

Sist men inte minst: Lyssna inte på goda råd från en massa relationsinhiberade puckon på SH.com. Vi leker med motorcyklar för att vi inte förstår oss på människor i allmänhet och det motsatta könet i synnerhet... ;)

Har hon en syster? I så fall tar du henne.

Har hon ingen syster så tar du hennes bästa väninna bara.

Då kommer hon garanterat att höra av sig.

Lycka till // RoLLER

RoLLER skrev:
Har hon en syster? I så fall tar du henne.

Har hon ingen syster så tar du hennes bästa väninna bara.

Då kommer hon garanterat att höra av sig.

Lycka till // RoLLER

ingen syster, men en jävligt läcker väninna :tummenupp

men ska man lyssna på dig roller? :va

Om hon lever och inte hör av sig/svarar i telefon så vill hon inte prata med dig dig helt enkelt.

Du kanske är en såndär jobbig kille som är för intensiv och hon behöver lite andrum eller nått. Vill hon höra av sig igen så kommer hon att göra det.

Alltså, bara vänta. Det absolut bästa sättet att göra en tjej intresserad är att strunta i henne. Att vara efterhängsen och tjatig/jobbig är det absolut sämsta.

Du skulle aldrig ha tagit fram silvertejpen... Hon har smygläst sporthoj!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT