Vad göra när man sitter ensam på "förfest"

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
Johej
Jag vet att det står att man inte ska skriva här när man är lite på örat.....men
Polarna är på väg in till mig från nån mörk håla utanför stan så här sitter jag å har käkat å druckit lite vin med en kompis.
Och när vinet slunkit ner så kände man ju att.....äh vafan lika bra att gå på pilsnern så man inte e så efter när dom andra kommer. :wiggle
Men efter att ha pratat med söta flickor på MSN..... :fatta!
och kollat på massa hojklipp på datorn å redigerat klart en film jag grejat med (hur nu det kommer se ut imorrn) så har jag iiiiingen aning......jag är nyrakad, nyduschad, luktar gott å ser trevlig ut........vad helvete!!
Säg inte åt mig att skaffa ett liv..... :fatta! för det har jag!! jag bara väntar på det..... :D

förslag........spel? porrsurfa? köpa saker från U.S?? Ååååååå va rastlös jag är!!!!!!

CarpeDiem bröder å systrar.....vi ses i stadens ljus

Är också på örat.

Porrsurfa! :tummenupp Tiden rinner iväg som bara den!

Eller mer korekt svar:

Ta dig tid att ringa alla du borde ringt. Jag ringde tex min mormor idag. Hon bor alldeles ensam långt bort och jag kan lova att de få minuter jag tog för att ringa henne och kolla läget värmde mer än man kan ana. Ibland kan så lite göra så mycket.

OBS!!! Gäller endast om man är lagom på örat. Annars kanske det gör mer skada än nytta.

Skål på er alla!!! :fyllisar

Micke-78 skrev:
Är också på örat.

Eller mer korekt svar:

Ta dig tid att ringa alla du borde ringt. Jag ringde tex min mormor idag. Hon bor alldeles ensam långt bort och jag kan lova att de få minuter jag tog för att ringa henne och kolla läget värmde mer än man kan ana. Ibland kan så lite göra så mycket.

OBS!!! Gäller endast om man är lagom på örat. Annars kanske det gör mer skada än nytta.

För sen tatt ringa mormor nu....får vänta tills imorrn.....fan nu kom jag ju på att det var alldeles för längesen..... :huvet
nu ska jag iväg snart iaf.....har hunnit bli lagom "attraktiv" tills man kommer ut..... :banana
på tal om porrsurf....www.amateurcurves.com

ta det lugnt inatten pojkar å flickor

Micke-78 skrev:
Är också på örat.

Eller mer korekt svar:

Och mig ringde du med din fyllekaja! ;-)

Skämt o sido, jag ringer min stackars farmor med då och då, ingen annan gör någonsin det, och ger mer för dom än man tror! :tummenupp

Skål tebax! Nu skall jag öppna mig en flaska och tycka synd om mig själv för att jag är så jävla dum och dumpade min tjej! :3freak Dimman here i come! :banana :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti