Vad Göra En Helg I London?

niklas_

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Jag ska flyga över havet en sväng till London, och vill gärna ha nåra bra tips om hur man slår ihjäl ett par dar..
Det kommer inte bli fylla från morgon till kväll då jag ska besöka en :tuttar, så några andra ideér kanske?
Kanske ska tillägga att jag är 26 år och inte 55, så tavlor på konstmuseum går bort!

niklas_ skrev:
2572462 Jag ska flyga över havet en sväng till London, och vill gärna ha nåra bra tips om hur man slår ihjäl ett par dar..
Det kommer inte bli fylla från morgon till kväll då jag ska besöka en :tuttar, så några andra ideér kanske?
Kanske ska tillägga att jag är 26 år och inte 55, så tavlor på konstmuseum går bort!

En sväng till flum-stadsdelen Camden (stavning?) är ju ett måste :tummenupp

niklas_ skrev:
2572462 Jag ska flyga över havet en sväng till London, och vill gärna ha nåra bra tips om hur man slår ihjäl ett par dar..

Är det i helgen så ska du definitivt gå på designmuseet i london. Dom har en F1 utställning som är kanonfin! Sista dagen i helgen!!!

http://www.designmuseum.org/exhibitions/current-exhibitions/formulaone

niklas_ skrev:

besök utestället "cheers", lite ballt, tyckte jag iallafall. kommer dock ej ihåg vart det ligger :)

någon som vet någon bra (läs: billig) strippklubb i London? Ska nämligen ditt på skolresa till våren :yoparty

Hade jag besökt London igen så hade jag inte gjort ett dugg, bara glidit rundor och fikat och tittat på folk. Otroligt intressant och skön stad det där :)

kaZmur skrev:
2572983 Hade jag besökt London igen så hade jag inte gjort ett dugg, bara glidit rundor och fikat och tittat på folk. Otroligt intressant och skön stad det där :)
:fakta

Helt rätt!

London, som är en klar favorit, skall avnjutas avslappnat. Köp ett respass så kan du ta dig fram över hela stan obehindrat med alla allmänna transportmedel. Något dyrare, läs mycket, än Stockholm. Men ack, vad det är värt det.

Om ni vill testa en annan stad så är tipset Budapest. Klar tvåa just nu på stadsemestern.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage