Vad fan händer?

Jag tycker det verkar som gashandtaget lossnar när han ska ha upp moppen? på centralstödet. Kan ju vara en elmoppe kanske? För då väsnas den ju inte så mkt...

Jag gissar på att det är en elscooter, och att direktören fick gasen att hänga sig. Sedan kommer den andra killen och resen maskineriet upp och däcket snurrar fortfarande och hojen sticker.

Dom skulle lansera en eldriven moppe ja. Det värsta är att dom pladdrar på som om inget hänt :D

´tycker det ser ut som den andra killen blir sur och ska slänga iväg skiten på ett tufft sätt men misslyckas :) nån kanske kan översätta?

Det står på grekiska att det är en moppe som tankas med vatten så ingen el iaf,men skulle det inte låter liter mer även med vatten?:va ser så ut att den andra killen var sur o kastat den på vägen själv:D

Det står på grekiska att det är en moppe som tankas med vatten så ingen el iaf,men skulle det inte låter liter mer även med vatten?:va ser så ut att den andra killen var sur o kastat den på vägen själv:D

måste vara en bränslecellsmotori i. Alltså vatten som spjälkas till vätgas och syre mha en eluppladdning. Sedan kan vätgasen ledas genom en bränslecell och återförenas med syret, kvar blir vattenånga som utsläpp.

han drar till rullen när han ska ställa upp den!!!
men hallo!!! lol!!!

HAhAHAAAA vilken miss av herr direktör eller va han nu är. drar runt gasrullen när han ska ha upp den på centralstödet och den flippar ur på något sätt! mitt i tvreportaget!! vaddå dålig PR?!:rofl

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2