Vad fan gör jag för fel?

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Fattar inte... Jämt när jag träffar nån brud, så verkar det skitbra och allt är frid och fröjd, men sen visar det sig nästan alltid att de är nöjda bara de får sex, men vill fan aldrig ha nått mer? Lyser det kn*lla om mig eller vad är det frågan om?
Är det jag som är dum i huvudet som vill ha nått seriösare än sex eller?
Blir så irriterad. Vet att det är skapligt OT men vafan, kan folk fråga om katter så.... :crash

Tips mottages tack!

/ Ut. Nyttjad.

Lägg upp en fin bild på dig själv så ska vi nog kunna ge dig ett svar på den frågan:)

sEiKo skrev:
Lägg upp en fin bild på dig själv så ska vi nog kunna ge dig ett svar på den frågan:)
hehe... jo ska se... om det får plats... :P Men tvivlar på att det är det som är problemet egentligen...då borde de väll inte komma alls?

Bifogat

• me.jpg
    me.jpg
    24.5 KB · Visningar: 801
Acrid skrev:
Det handlar väl om att hitta ngn som uppskattar dina inre kvaliteter...Du får helt enkelt leta reda på en s e r i ö s tjej.
Ajj fan... det var det osså... trodde det borde räcka med att de "verkar" viljaha en... :brynad

Ja fan va synd det är om dig. Tjejerna vill bara sätta på dig. :rolleyes:

Det är lungt. När du känner att dom börjar bli jobbiga så är det bara att skicka över dom till mig så tar jag hand om det! :D ;)

lider med dig grabben!! kan inte vara lätt:D ärligt talat så...varför inte skita i att knlla?? låt det gå ett tag och data lite istället.lär känna varandra och bli kära,då kommer lte sex inte att skilja er åt utan snarare föra en närmare...

Dr:love

I dom där lakanen skulle inte jag stanna längre än en natt i iallafall :skrämd

Äh faan byt lakan och raka bort getskägget så löser resten sig.... ;)

DreeTman skrev:
hehe... jo ska se... om det får plats... :P Men tvivlar på att det är det som är problemet egentligen...då borde de väll inte komma alls?

Du skickar de signaler till kvinnor som du vill ha. De som blir intresserade av dig gör det för det du utstrålar.
Flänger du runt på krogen och tar hem en bara för onenightstand så kan du tänka dig vart det leder.

Lär känna personen innan ni byter lakan :brynad

Det ser ut som dina föräldrars lägenhet med spegeln o stolen o lampan.... bor du hemma är det ingen merit längre.....

750RR

EBS skrev:
Ja fan va synd det är om dig. Tjejerna vill bara sätta på dig. :rolleyes:

Det är lungt. När du känner att dom börjar bli jobbiga så är det bara att skicka över dom till mig så tar jag hand om det! :D ;)
Det är bara att du tar dem... vill fan inte mer. :(

twinner666 skrev:
lider med dig grabben!! kan inte vara lätt:D ärligt talat så...varför inte skita i att knlla?? låt det gå ett tag och data lite istället.lär känna varandra och bli kära,då kommer lte sex inte att skilja er åt utan snarare föra en närmare...

Dr:love

Jo... det är nog faktiskt det vettigaste jag hört hitills iaf, men fan... det är ju inte så lätt när man väl är där... Eller så får jag satsa på att tokr*nka innan det är dags att träffa någon... :crash

maverick_750rr skrev:
Du skickar de signaler till kvinnor som du vill ha. De som blir intresserade av dig gör det för det du utstrålar.
Flänger du runt på krogen och tar hem en bara för onenightstand så kan du tänka dig vart det leder.

Lär känna personen innan ni byter lakan :brynad

Det ser ut som dina föräldrars lägenhet med spegeln o stolen o lampan.... bor du hemma är det ingen merit längre.....

750RR

Släpar aldrig hem nån från krogen... träffar bara nyktra damer, och det är sällan tänkt att det ska bli sex...det bara blir. Men visst det är hemma hos mina föräldrar (svårt med annat när man studerar) Och någon merit har det aldrig varit, då skulle jag ju inte behövt fråga om råd heller egentligen... :brynad

Men det är säkert så att man skickar ut vissa signaler även om man själv inte tänker på det.

Du får ge det lite tid...

Det tar tid. Det bara är så.
Sexet skall dra ihop istf att skilja. Med rätt urvalsmetd kommer du så småningom till att du hittar rätt person..och når absoluta Nirvana, dvs när du mekar hoj så behöver du bara sträcka ut handen så ligger rätt insexnyckel där... utan ett ord.
Det sista behöver inte tolkas bokstavligt, bara andemeningen,det förstår du nog..:kär

Edit: Glömde en sak.. det gäller att tänka med rätt huve...

:hej

Last edited:
*/ ?>
Back