Vad för strul med profilbilden??

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
Honda cbr blade -95 (min man gasar o jag sitter bakpå)
Har försökt ändra min profilbild i flera dagar nu men inget verkar hända...... :va Hade tidigare foto av sonen, men ville lägga ett nytt foto där han som ni förstår e lite äldre, men samma gamla hänger kvar, vad gör jag för fel? Eller...e det fel med allting..?? Har nyss provat igen men gör samma procedur som sist..Okej, ha det gött..Hoppas jag får upp det senaste fotot av vår lilla gullprins....Nettan

Nettan skrev:
2226172 Har försökt ändra min profilbild i flera dagar nu men inget verkar hända...... :va Hade tidigare foto av sonen, men ville lägga ett nytt foto där han som ni förstår e lite äldre, men samma gamla hänger kvar, vad gör jag för fel? Eller...e det fel med allting..?? Har nyss provat igen men gör samma procedur som sist..Okej, ha det gött..Hoppas jag får upp det senaste fotot av vår lilla gullprins....Nettan

Jag vet inte riktigt vad som är fel... Men däremot vet jag att bilden du har nu är kanon! Söt som innihelvete!

Biturbo skrev:
2226251 Jag vet inte riktigt vad som är fel... Men däremot vet jag att bilden du har nu är kanon! Söt som innihelvete!
Då ska du se den nya, snacka om charmtroll...Bara längtar till han kan testa minimotorn som hans pappa fick i julklapp av Rejvis..Han SKA bli en hojåkare och det e med basta :yoparty Ja ja det löser sej,,,får väl be min klipske datanörd till man att åtgärda saken. Vi höres

Nettan skrev:
2226262 Då ska du se den nya, snacka om charmtroll...Bara längtar till han kan testa minimotorn som hans pappa fick i julklapp av Rejvis..Han SKA bli en hojåkare och det e med basta :yoparty Ja ja det löser sej,,,får väl be min klipske datanörd till man att åtgärda saken. Vi höres

Hmm.. Har du bytt karl?

Nettan skrev:
2226172 Har försökt ändra min profilbild i flera dagar nu men inget verkar hända...... :va Hade tidigare foto av sonen, men ville lägga ett nytt foto där han som ni förstår e lite äldre, men samma gamla hänger kvar, vad gör jag för fel? Eller...e det fel med allting..?? Har nyss provat igen men gör samma procedur som sist..Okej, ha det gött..Hoppas jag får upp det senaste fotot av vår lilla gullprins....Nettan

När du har laddat upp din nya bild och du är inne på din hemsida, tryck på uppdatera i din webläsare. Den nya bilden ska då synas.

Lycka till! :tummenupp

Nettan skrev:
2226262 Då ska du se den nya, snacka om charmtroll...Bara längtar till han kan testa minimotorn som hans pappa fick i julklapp av Rejvis..Han SKA bli en hojåkare och det e med basta :yoparty Ja ja det löser sej,,,får väl be min klipske datanörd till man att åtgärda saken. Vi höres

Jag såg nog redan det nya kortet förra gången.. :)

Nettan skrev:

Prova ta bort profilbilden och sedan lägga upp den nya istället för att ersätta den gammla..

Aragorn skrev:
2226336 När du har laddat upp din nya bild och du är inne på din hemsida, tryck på uppdatera i din webläsare. Den nya bilden ska då synas.

Lycka till! :tummenupp
TACKAR , bockar bugar och ja om du så vill niger....Äntligen..Du knäckte nöten åt mej..Hade ingen aning om det där med att uppdatera uppe i ramen..Ja ja...Nu sitter han där i allafall med nytaget foto.
Nettan

Nettan skrev:
2231948 TACKAR , bockar bugar och ja om du så vill niger....Äntligen..Du knäckte nöten åt mej..Hade ingen aning om det där med att uppdatera uppe i ramen..Ja ja...Nu sitter han där i allafall med nytaget foto.
Nettan

Jäla söt unge :tummenupp

Jonathan skrev:
2231963 Jäla söt unge :tummenupp

jaså vad tycker du om min son då?

ugly12.JPG

:rolleyes:

Nettan skrev:
2231948 TACKAR , bockar bugar och ja om du så vill niger....Äntligen..Du knäckte nöten åt mej..Hade ingen aning om det där med att uppdatera uppe i ramen..Ja ja...Nu sitter han där i allafall med nytaget foto.
Nettan

De e lugnt, jag bjuder på den. :)

UrbanTiger skrev:
2232782
Väldens charmig och skrattar och ler hela tiden.
Oljat är det :tummenupp
Bra där, det blir så grisigt annars.
Vet hur det är vi får hålla hårt i Mimmi, hon charmar vilt främmande människor.
sotnos_1150048483.jpg

*/ ?>
Back