Vad drömde du inatt? jag drömde..

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
jag drömde att jag gick hem och knulla skolans baldrottning(hon var jävligt bra btw) & att lärde mig wheela i cirklar på en grus-cykelbana upp till delsjön med cbr'n.
har även ett vagt minne av att jag körde på bana också :tungan

Vad drömde du?

Last edited:
Kommer inte ihåg. För några dar sen däremot drömde jag att jag fick p-bot på bilen. Gick runt halva dan och var sur och försökte tänka.

-Jaja det var ju "bara" 300:-

Helt plötsligt när jag tänkte på det igen så slog det mig att det inte ens hade hänt.

Din dröm verkade lite roligare.

Drömde att jag var med barn, sen skulle jag föda det så jag tryckte
upp näven i min så kallade vagin i kände.
sen kom bebisen ut o hade hela käftehn full med tänder. :crash

Kommer inte ihåg vad jag drömde i natt men det brukar vara sjuka grejer.... Jag har t.ex. seriedrömmar, jag kan drömma nånting och några veckor eller nån månad senare så kommer det en fortsättning på samma dröm, samma miljö, samma personer men "handlingen" fortsätter....

En dröm jag hade nån gång innan jul var rätt sjuk, började med att jag och mike the bike skulle provköra hans xr650 nånstans i en svensk granskog. Vi började vi nån liten röd stuga... Sen mitt i allt ihop bytte drömmen karaktär och det blev nåt i stil med Battlefield: Desert Combat... körde abrams-tanks o flög apache o hade luftvärnskanoner o allt, mitt i samma skog och på samma grusvägar som jag nyss hade kört enduro på.... Gick rätt bra, har för mig att jag vann hela fighten till slut :hihi

Micke-78 skrev:
Kommer inte ihåg. För några dar sen däremot drömde jag att jag fick p-bot på bilen. Gick runt halva dan och var sur och försökte tänka.

-Jaja det var ju "bara" 300:-

Helt plötsligt när jag tänkte på det igen så slog det mig att det inte ens hade hänt.

Din dröm verkade lite roligare.

Ja, såna där realistiska drömmar är jobbiga. Jag drömmer ibland att jag vaknar o stänger av väckarklockan, går upp o börjar göra mig i ordning medans jag egentligen ligger kvar o sover. Slutar oftast med att jag försover mig....

En annan gång drömde jag i en dröm, jag drömde att tjejkompis gav mig en Subaru Impreza WRX som jag sen var tvungen att sälja för att ha råd o köpa mat eller nåt. Självklart ångrade jag mig grymt, sen vaknade jag i drömmen och ägnade resten av drömmen åt att omväxlingsvis försöka komma på om jag hade drömt det och om inte, hur jag skulle förklara för min kompis att jag sålt bilen jag fått i present....

Jag drömde att jag byggde en atombomb av en Zippo-tändare och en gastub, sen sprängde jag och tjejen den i Californien. Det blev en 80 km djup krater och jordens rotation sabbades, men vi överlevde.

McB skrev:
Jag drömde att jag byggde en atombomb av en Zippo-tändare och en gastub, sen sprängde jag och tjejen den i Californien. Det blev en 80 km djup krater och jordens rotation sabbades, men vi överlevde.

MacGyver... Du får sluta titta på såna hemska tv-program :hihi

Muggen skrev:
jag drömde att jag gick hem och knulla skolans baldrottning(hon var jävligt bra btw)

Var du pissnödig när du vaknade sen???
Jag drömmer ALLTID sexdrömmar när jag är pissnödig... Så jag har slutat med kvällsdrillen nuförtiden :) :tummenupp

Stolten skrev:
Var du pissnödig när du vaknade sen???
Jag drömmer ALLTID sexdrömmar när jag är pissnödig... Så jag har slutat med kvällsdrillen nuförtiden :) :tummenupp
hm, det vettefan. inte var de något pissestånd iaf

Hmm...dom flesta drömmarna skulle jag aldrig kunna tänka mej att lägga ut här! Man vill ju inte bli hämtad av vitrockarna. :3freak

Men det är kul att se att det finns andra med halvkonstiga drömmar! :tummenupp
Häromnatten fick jag skällt ut Bert Karlsson när han stod å kastade stenbumlingar som värsta psychodad så ja och mina vänner inte kom fram i vattendraget vi hamnat i. Totalt meningslös dröm..

Last edited:
Cathy skrev:
Häromnatten fick jag skällt ut Bert Karlsson när han stod å kastade stenbumlingar som värsta psychodad så ja och mina vänner inte kom fram i vattendraget vi hamnat i. Totalt meningslös dröm..

:fyllisar :skrattaåt

Cathy, du behöve rinte nämna några namn som varit med i drömmarna :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma