Vad diskuteras?

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Nedan ser ni bröderna Kjelleman och Penguin mitt i en hetlevrad diskussion. Men vad är det som diskuteras?

Bifogat

• diskussion.jpg
    diskussion.jpg
    91 KB · Visningar: 524
Ser ut som han till vänster där står å måttar någonting med händerna: -"Min ÄR större än din".
:crash

jag tror att vänster pojke säger - "hellre herpes än honda!", vilket replikeras av hjälten i det läckra ställert med - "det klart, du har ju inget som tar stryk av att få herpes på heller", r1ägarn drar då till med en fuling som han hoppas en ska bli synad - "den är faktiskt såå här stor..."

Vad dom egentligen mäter får ni lista ut själva...

Bifogat

• mata2.jpg
    mata2.jpg
    60.8 KB · Visningar: 376
Killen till vänster: Jag svär, hon i lördags hade en midja som va så här och va sååå tajt!

Killen till höger: Va väl inget, hon ja träffa va så här lång, hade platt huvud och stora öron. Slå de du!

Vänster: Jaja nu åker vi. Men min tillverkare har i alla fall inte stammat när dom kom på benämingen på hojjen hörru, honda R,R,R,R,R,R,RR.

Vänster:

Fan brollan, brudarna tycker jag kör en svensson hoj!! Ok, den är vanlig men den är ju skit snabb! Grabbarna som kör tlr har ju en så häär lång :(

Höger:

Visst suger det att ha en båge som man ser i varje korsning? Min mitt eldblad är ju stenhård. Kör man bredvid dessa TLR monstren så får man ju ingen uppmärksamhet och de får ju ALLA brudarna ju, snyft!

Skojar grabbar, har haft båda dessa bågar, de är kanon fast nu ville jag ha en båge som var lite extra denna gång.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT