CBRFireBlade
FireBlade
Va tycker ni att man ska göra ne man inte haft körkort så länge och vill försäkra sin nya älskling men har knappt råd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CBRFireBlade skrev:Va tycker ni att man ska göra ne man inte haft körkort så länge och vill försäkra sin nya älskling men har knappt råd?
Det ÄR gott med nudlar. De finns i flera smaker dessutom.CBRFireBlade skrev:Va tycker ni att man ska göra ne man inte haft körkort så länge och vill försäkra sin nya älskling men har knappt råd?
pvcraketen skrev:Det ÄR gott med nudlar. De finns i flera smaker dessutom.
CBRFireBlade skrev:Va tycker ni att man ska göra ne man inte haft körkort så länge och vill försäkra sin nya älskling men har knappt råd?
Du köper min blade med 25 kw som ursprungeffekt kostar migCBRFireBlade skrev:Va tycker ni att man ska göra ne man inte haft körkort så länge och vill försäkra sin nya älskling men har knappt råd?
Sniper skrev:Du köper min blade med 25 kw som ursprungeffekt kostar mig
2370:- Hel/helår 96,a hyffsat moddad 03,ans bakände,bromsar med waveskivor mm mm, finns bild på hojbilder röd med 98,ans kåpor.
dom aldra flesta går på orginal effekt men inte allajuha01 skrev:Tror att dom går på ursprungseffekten... INTE 25kw på din då..
CBRFireBlade skrev:dom aldra flesta går på orginal effekt men inte alla
Ankan skrev:Helt rätt. Häromdagen snackade jag med Folksam här i Göteborg om detta. De går mycket riktigt på effekten som ages i regbeviset. KIllen jag snackade med var dock mycket snabb att framhålla, att om hojen vid en skada visar sig ha mer effekt än vad som framgår av papperen, så nekar man vagnskadeersättning rakt av.
Räkna med trubbel alltså om man försäkrar på lågeffekt men har fulldito och råkar ut för skada.
hahaha......Bergare skrev:De där me försäkring är överskattat, skit i den..
Bergare skrev:De där me försäkring är överskattat, skit i den..
Anders R skrev:Tyvärr tycker inte svenska staten det. Lag på att man måste ha trafikförsäkring i Sverige. Gissa hur billig premien hos Trafikförsäkringföreningen är, dvs de som har statens bemyndigande att driva in den premien jämfört med vilket FB som helst. Jodå förstod ironin
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |