Va inte det KM Linköping idag?

jag tycker det var fuskit... alla borde ha fått köra med slicks istället! :gnissla
fan att man inte ens tänkte tanken "det kan ju bli regn ikväll", förbannade skit... men men, nästa gång!

Hallå där.... det är min tejp du talar om:mad:, Bästa biltema kvalitet..
Undra om rullen kom tillbaks:va
(var någon stressad kille som kuta förbi & lånade en rulle tejp)

Vad var det du tejpade?
//
Benny

Jo, jag lämnade tillbaka tejpen på samma ställe men du var inte där då. Tack för lånet!

Det var kylaren som behövde tejpas i regnet, ingen termostat på en racer.

Hallå där.... det är min tejp du talar om:mad:, Bästa biltema kvalitet..
Undra om rullen kom tillbaks:va
(var någon stressad kille som kuta förbi & lånade en rulle tejp)

Vad var det du tejpade?
//
Benny
Tejpen var alldeles utmärkt tack, det var mest avsaknaden av tejp som var dålig... :) Sen var det tydligen inte så lätt att tejpa en blöt kylare heller, fram för Costeauklassad silvertejp som man kan tejpa under vatten med!

Nej, det var minsann inte lätt att få fast tejpen, har brännblåsor på båda lillfingrarna. :kryckor Behöver en :nurse

Nej, det var minsann inte lätt att få fast tejpen, har brännblåsor på båda lillfingrarna. :kryckor Behöver en :nurse

aj aj .. Kunde inte en annan lösning för tejpen vara att tex montera ihop fjäder/fjädrar och ett tekniskt tyg som Du sedan bara spänner över kylan vid behov ..!!?? Snyggt njaa, funktionelt ja ..

aj aj .. Kunde inte en annan lösning för tejpen vara att tex montera ihop fjäder/fjädrar och ett tekniskt tyg som Du sedan bara spänner över kylan vid behov ..!!?? Snyggt njaa, funktionelt ja ..

En kylargardin liknande Volvo Amazon är nog grejen.

curtain.jpg

:)

Finns ombyggnadssatser med termostat att köpa men det är ju det där med att ha minimalt med delar... ;)

Såg annars en snygg lösning på en kart där man har kylaren bredvid sig och ett jalusi man kan dra fram och tillbaka för att justera. Smart!

Nu har jag fått upp mina bilder från KM:et på
http://www.kobbkan.se
En del blev väl rätt bra.... och endel inte så bra
/Hakan

Tjenna!
Kan Du "singla" över ett par bilder till mig? Jag såg nämligen ett par som JAG:yoparty fassnade på eller sälja till mej?

// Micke

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...