vårtecken??

Marcus84

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2005
Hoj
Honda VFR800
jag vet att det fortfarande är kallt och mörk på många ställen över landet men när jag läste dagens tidning så kändes det ändå som om våren e på väg, kollade nämnligen hur vädret skulle bli framåt och i veckan som kommer så kunde det bli över 5plus grader... visst det kanske låter löjligt men när abstinensen börjar bli så svår så ser man vårtecken lite överallt... förmodligen kommer det vara snö och kallt ett bra tag till men ändå... kunde på nått sätt inte låta bli att bli lite glad iallafall... :tummenupp

:kär :kär

broddway2.jpg

6 veckor till, så borde det vara dags.
Den tiden förra året blev jungfufärden.
:banana

I Helsingborg e d nu 5 grader varmt och torra vägar och igår tog jag första turen... fan va kul det var men det är lite kallt fortfarande....... men men vi ligger lite före här i skåneland :D

Helgon26 skrev:
I Helsingborg e d nu 5 grader varmt och torra vägar och igår tog jag första turen... fan va kul det var men det är lite kallt fortfarande....... men men vi ligger lite före här i skåneland :D

Konstigaste väderskilladen jag sett på länge! -1 i skåne och +6 här uppe!

Scand_0602231200_0602191610.jpg

Det ska komma mer snö under sportlovet den här veckan.
Fy fan vad trött man är på snöhelvetet :mad:

Marcus84 skrev:
jag vet att det fortfarande är kallt och mörk på många ställen över landet men när jag läste dagens tidning så kändes det ändå som om våren e på väg, kollade nämnligen hur vädret skulle bli framåt och i veckan som kommer så kunde det bli över 5plus grader... visst det kanske låter löjligt men när abstinensen börjar bli så svår så ser man vårtecken lite överallt... förmodligen kommer det vara snö och kallt ett bra tag till men ändå... kunde på nått sätt inte låta bli att bli lite glad iallafall... :tummenupp

Dagen har blivit 36 minuter längre på en vecka.
Fågelskrällena har börjat kvittra i förorten denna vecka.
Fågelskrällena har kvittrat på morgonen i stan i två veckor.

Snart värmer solen på kinden när man sitter bakom ett fönster och sen är det inte långt tills att den värmer på kinden när man är utomhus och då är dagsmejan här och smälter snön. :banana

Men igår ville jag ha vår NU :4skrika

tuppjuck skrev:
Dagen har blivit 36 minuter längre på en vecka.
Fågelskrällena har börjat kvittra i förorten denna vecka.
Fågelskrällena har kvittrat på morgonen i stan i två veckor.

Snart värmer solen på kinden när man sitter bakom ett fönster och sen är det inte långt tills att den värmer på kinden när man är utomhus och då är dagsmejan här och smälter snön. :banana

Men igår ville jag ha vår NU :4skrika

Ord :tummenupp

Uppmuntrande läsning i Aftonbladet idag, vinter och kylan kommer hålla i i hela Mars och kanske även halva April :gråta

Varmaste temeraturen i Sverige är -3 grader :mad:

Anderzzon skrev:
Uppmuntrande läsning i Aftonbladet idag, vinter och kylan kommer hålla i i hela Mars och kanske även halva April :gråta

Varmaste temeraturen i Sverige är -3 grader :mad:

Den där Wolfgang Röder var en jävla pessimist!

Nästa vecka ska ju inledas med sol och "bara" ett par minusgrader i Borlängetrakten.

Enligt prognosen snöar det ikväll, men sedan var det inte en snöflinga i sikte på deras veckoprognos. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT