Vårtecken 09

Anjoner

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
BMW S1000RR
Nu börjar ju ändå mc säsongen komma mot oss med fullfart tänkte att vi kan prata lite om vad vi sett här i stan innan det e dags för premiärturen..

Igår såg jag jag en hoj vara ute å glida å det va massa fåglar som kvittrade

Tyvärr e det för kallt ännu för att :tuttar ska ha på sig riktigt heta kläder :hihi

själv håller jag på att sätta ihop min hoj så på 3 veckor behöver de inte vara kanon vår. Men suget blev starkt idag när ja såg en SD stå och varva utanför garaget. lät gott

själv håller jag på att sätta ihop min hoj så på 3 veckor behöver de inte vara kanon vår. Men suget blev starkt idag när ja såg en SD stå och varva utanför garaget. lät gott

Ja du håller väl på med att bygga en enklare fighter av k5 va?? tror jag såg detta i en annan tråd..

Nu e det ju blommigt i många rabatter solen lyser graderna kanske e lite kallare igen..

Om nån vart ute å tagit en sväng ute på vägarna så undrar jag hur väglaget är..

Fyfan, -10 grader inatt och runt nollan nu.. Känns som det är mitt i vintern fortfarande, sjukt detta! Vart fan är växthuseffekten när man väl behöver den? Lösningen är helt enkelt att köra mer än någonsin denna säsong och göda moder jord med extra mycket koldioxid!

marcell: riktigt tänkt! glöm nu inte tända alla lampor imorgon 20.30-21.30! Mina kommer lysa trots att jag inte är hemma

*/ ?>
Back