Vårkänslor!!!

Sumpan

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
SV 1000s
Tjenare alla hojåkare! Idag fick man årets första vårkänsla. :banana
Det är +6 grader, strålande sol och snö fanskapet smälter som bara den. Vägarna är snöfria, bara blött och en jävla massa grus kvar.
Abstinensen blir bara värre och värre för varje dag, vill åka hoj nu!!!

Åhåhå! Det är likadant här, det ligger en del snö kvar lite varstans men inte på vägarna. Blir bara mer och mer sugen ju fler sekunder som går. :huvet Nu får fanskapet försvinna! :mad:

Humdidum. *pilla lite i naveln*
Persiennerna på jobbet är nerdragna, likabra det, får krupp annars.
Dags att fixa till Bettan inför säsongen. +7 grader idag, ljumma vindar som blåser en i ansiktet :yoparty

Vill ju inte va neg. va, men det är ju faktiskt bara 4 februari!

Komsikomsi våren......

NU!

Här är +4, mulet och några dm snöblask. Men kylan kommer säkert tillbaka och lär hänga i ett par, tre månader till. Ingen idé att ha för stora förhoppningar.

Startade upp bettan för 2dagar sen....
99% av snön är borta...
inte kallt....
ska bara bli torrt på gatan sen ringer jag försäkringsbolaget :)

Tjena!

Kan hälsa från Kabul, Afghanistan. Här är det 25 grader i solen och ca 10 i skuggan. Har legat och solat hela dagen (vi är fyra timmar före er) och är således röd som en kräfta.
Slipper slasket och kommer hem lagom till våren :banana :banana :banana

AleX skrev:
Startade upp bettan för 2dagar sen....
99% av snön är borta...
inte kallt....
ska bara bli torrt på gatan sen ringer jag försäkringsbolaget :)

way ahead of you pal...
:D

+7,5 gräset har kommit fram, vägarna börjar torka, fy f**n höger handen bara darrar och rycker, får skriva med vänster. Heroin abstinens är nog lindrigare...

+8:a .. lite snö o grus kvar... fast.. jag tar inte ut den på vägen innan första ordenliga regnet kommit så förbannade saltet försvinner... får nöja mej med isåkning med r6:an så länge :D

+9.4 med det är i solen :) Det är -12918409 i mitt huve.

Jag hittade en GAMMAL film från när jag hade min ZXR400a. Den var filmad den 19e Mars och då var iaf jag ute o körde tydligen. Man kunde se snö ligga i skuggorna.... men tydligen körbart iaf.

Swedie skrev:
+9.4 med det är i solen :) Det är -12918409 i mitt huve.

Jag hittade en GAMMAL film från när jag hade min ZXR400a. Den var filmad den 19e Mars och då var iaf jag ute o körde tydligen. Man kunde se snö ligga i skuggorna.... men tydligen körbart iaf.
LÄGG UPP!!!

Gärna se en ZXR400 i action =)

:hej

TopCop skrev:
Tjena!

Kan hälsa från Kabul, Afghanistan. Här är det 25 grader i solen och ca 10 i skuggan. Har legat och solat hela dagen (vi är fyra timmar före er) och är således röd som en kräfta.
Slipper slasket och kommer hem lagom till våren :banana :banana :banana

Vafan gör du på det där stället? :va

GGAAAAHHHHHH :huvet , jag tror jag kräker snart....torra vägar, +10 grader, solsken och nått pucko gled precis förbi med sin hoj bara för att djävlas med mig....själv har man en kanonförkylning och havererad koppling......men kanske det skulle kunna funka om man ................ :censored :crash

hum.. asså de snöar garanterat i mars! kanske i början av maj om vi har otur. Ställa på sin sporthoj nu så blir det nog ganska dyrt jämfört med hur många mil man kan åka!

Här på svenska california kusten har vi 6.4+ och massa snö dock inget slask då dom varit och skrapat bort all is från våra vägar :)

Lowrider: vad gör du i Zagreb?

Swedie skrev:
Du det är noll action. Det är en tur runt stan bara... kan inte bli mer tråkigt. Jag kör skitlagligt.

Jasså? Det var inte du som körde slut på den då? :D

Therudeboy skrev:
Här på svenska california kusten har vi 6.4+ och massa snö dock inget slask då dom varit och skrapat bort all is från våra vägar :)

Lowrider: vad gör du i Zagreb?

Du vet att du bor MITT i landet va?

Jag bor på bästkusten och här har vi +10 och massor med sol så man blir feeet bländad.
Har redan sett 3 hojar och skall spana efter fler nu :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...