Vårförberedelser - Bildbevis! :-D

Orange Haze

Im on a highway to hell ;)
Gick med
18 Dec 2009
Hoj
Yamaha R6 -99
Eftersom alla snart flippar loss, och några redan har det på snön så tänkte jag ha en tråd där vi lägger upp bilder på våra förberedelser inför första turen!

Renoveringar, nya ställ eller bara fula mc bilder så vi känner att vi är väldigt näääära.

Idag upplevde jag gräs, sol, plusgrader.... Snart våååår för faen!! :)
:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana :yoparty

Lite bilder på mitt projekt som tar bort tankarna från snö och annat...
Yamaha R6 som ska ha ny lack, slipon, däck, dekaler och en massa annat godis.
Original: Blå
Efter bygge: Matt Svart/Blank Svart, Guld detaljer

ROCK ON!!

Bifogat

• R6 före ombyggnad.jpg
    R6 före ombyggnad.jpg
    220.9 KB · Visningar: 80
  • före.jpg
    före.jpg
    161.9 KB · Visningar: 80
  • kåpor_slip2.jpg
    kåpor_slip2.jpg
    147.5 KB · Visningar: 75
  • kåpor_slip.jpg
    kåpor_slip.jpg
    145.8 KB · Visningar: 76
  • IMG_3177.jpg
    IMG_3177.jpg
    226.6 KB · Visningar: 69
  • IMG_3175.jpg
    IMG_3175.jpg
    233.6 KB · Visningar: 76
Idag asade jag fram min käresta och gav henne en grundlig tvätt, möblerade om lite i garaget så hon står längst fram och är redo att köras när tycke och väder finnes :).. var tvungen att ta en kort tur men fy för satan va kallt det var..

snart är det vår :banana:banana

Ich.. Jag har förberett sedan jag ställde av hojen, nya avgasrör, handguards, speglar och förhoppningsvis så ska jag få upp skiten på stöden imorn och smäcka på fälgstripes. Om inte imorgon så hoppas jag att Johan fått in mina däck på tisdag iaf, för då har jag lovat mig själv att jag ska ta en liten repa =)

Även lyckats köpa ett nytt skinnställ och handskar samt att jag kikar på ny hjälm.. ge mig våååR!!! :D :D

Bifogat

• kuk2.jpg
    kuk2.jpg
    236.1 KB · Visningar: 152
  • kuk.jpg
    kuk.jpg
    230.2 KB · Visningar: 161
Last edited:
Ich.. Jag har förberett sedan jag ställde av hojen, nya avgasrör, handguards, speglar och förhoppningsvis så ska jag få upp skiten på stöden imorn och smäcka på fälgstripes. Om inte imorgon så hoppas jag att Johan fått in mina däck på tisdag iaf, för då har jag lovat mig själv att jag ska ta en liten repa =)

Även lyckats köpa ett nytt skinnställ och handskar samt att jag kikar på ny hjälm.. ge mig våååR!!! :D :D

Feta blås du har fått på :tummenupp

Även jag drog en sväng på ca 5 mil igår,,men idag,,var fan tog våren vägen :(

kuk 1 och kuk 2:D

ps:ta bort läppen bak så har du en kanonhoj....
ps 2:pheta pipor:tummenupp

Orange Haze, jag förväntar mig att du håller mig uppdaterad!
Har för avsikt att göra nästan samma sak med min hoj. Nån gång. I framtiden eller nåt :va

Last edited:
Premiärtur!!! :yoparty

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/j5Pn7dGm41Q&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/j5Pn7dGm41Q&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT