Våren!!!

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Så hörde jag då äntligen ljudet som förkunnar att nu är våren nog här igen. Och nä, det är inte kvittrande blåmesar höga på hampfrön, utan något mkt mer förföriskt. Att det var en twin med öppna andningsvägar var det inget tvivel om och jag var inte den enda som hörde det. På andra sidan trottoaren stannade folk (mest män) upp när han gled upp vid rödljuset Vasagatan-Olof Palmes gata. Svart Dainesejacka, svart kruka med tonat visir på en blank VTR med kolfiberpipor. Han lade armarna i kors och tittade sig omkring allt medan ett dovt muller vibrerade mellan huskropparna. Grönt ljus och mullret kliver upp några oktaver. Vid korvkiosken vänder sig tre killar om samtidigt när killen drar iväg med lätt framhjulslyft på ettan och tvåan innan det var dags att pressa de kalla däcken i Norra Banrondellen.

Ja, det är vårkänslor det... :banana :banana

:Bugar för Twinljudet :yoparty ( Fast efter att jag har kört en Husa 650 så måste jag säga att det är inget fel på ljudet från en fet stånka heller MUahahaha)
Va själv iväg och startade upp min härom dan, gissa om man blev sugen på att ge sig ut och mullra loss lite :hihi

//TwinSucker

Igår såg jag ngt som såg ut som en ny MV Agusta kåphoj på E4 vid Märsta, modigt med så dyr hoj.

Några obligatoriska GS550 med skoteroverall,toppbox och universal handskydd såg jag också, eller två iaf.

Hade han devil pipor så vet jag i alla fall vem det e....

Kom en på en svart ducce till jobbet igår o då visste jag att våren var kommen. Innan dess hörde jag en offroadare komma in på parkeringen.

Hojen får väl dras ut snart då....

fazerfun skrev:
,,,,, svart kruka med tonat visir på en blank VTR med kolfiberpipor. ,,,,Ja, det är vårkänslor det... :banana :banana
Ja, samma sak för mig igår. Sitter o brummar runt i postbilen för att kunna
dryga ut csn-kassan till sommaren,, och så hör man detta MYCKET FINA muller,
då kommer det en VTR med kolfiberdämpare o glider förbi,,,,, JAG VILL JU OXÅ
ÅKA HOJ!!!!
Och så klart har man en fet förkylning på allt oxå,, då blir man lite mer ledsen.

TwinSucker skrev:
:Bugar för Twinljudet :yoparty ( Fast efter att jag har kört en Husa 650 så måste jag säga att det är inget fel på ljudet från en fet stånka heller MUahahaha)
Va själv iväg och startade upp min härom dan, gissa om man blev sugen på att ge sig ut och mullra loss lite :hihi

//TwinSucker

du måste svänga förbi Segeltorp i vår och visa skönheten :Bugar

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026