Våren is back in town!

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Fy fan va skönt väder det är ute :banana

Gått i T-shirt hela eftermiddagen i byn och det är knappt ens kallt! :)

Någon som luftat hojen än? :tummenupp

Kört 8 mil idag, fixat några ärenden o lite annat smått o gott med hojen.

redlime skrev:
Fy fan va skönt väder det är ute :banana

Gått i T-shirt hela eftermiddagen i byn och det är knappt ens kallt! :)

Någon som luftat hojen än? :tummenupp

Fy fasen, jag ska jobba i morgon så då blir det schnickar byxor + långärmad.. ska bli riktigt fint väder och nu måste jag rasta Pärlan[tm].

Var ute i söndags och körde, var lite kallt då men ska köra på fredag, då blire kul igen...

Bara jag som har en massa snö!!!! :mad: :mad: :mad: Dock så smälte en del bort ida! :yoparty så om det töar bra så kanske sent på påsklovet!!! :)

Koskela skrev:
Bara jag som har en massa snö!!!! :mad: :mad: :mad: Dock så smälte en del bort ida! :yoparty så om det töar bra så kanske sent på påsklovet!!! :)

Nej jag har också massa snö (Örnsköldsvik)
Och inte blir det mindre heller, snöade idag. Fast det töar också!

Snart så :banana

var också ute o körde igår och det kändes riktigt skönt :banana
fast fortfarande kallt men nu verkar det som det varamare för varje dag jiiiipi

snart snart kan man köra på riktigt :yoparty

Fortfarande snö på vissa vägar än :mad: :fatta! menmen det är till och från ska åka till ksolan imorgon iallafall .. så jävla svår startad :va den tänder till men sen dör den ... dock bara när det är kallt.. kan det vara tändstiftet som kanske är gjort för varmare tempraturer?! :confused: Lite OT :)

spectre skrev:
Vad e det för ferj på dina fäljar???
Fick dom precis från blästringen idag.. klarlackade dom utan att spruta på nån färg.. blev grymt tycker jag.. :yoparty
Blir att montera imorn.. se om jag skippar att balancera däcken .. kan ju inte vara nödvändigt..

philsson skrev:
Fick dom precis från blästringen idag.. klarlackade dom utan att spruta på nån färg.. blev grymt tycker jag.. :yoparty
Blir att montera imorn.. se om jag skippar att balancera däcken .. kan ju inte vara nödvändigt..

Med tanke på att det kostar 50 spänn att balansera är det väl nästan värt de va?

Här i mina trakter (Skaraborg) så är det helt rent nästan överallt :yoparty

Och här sitter jag utan MC :D :huvet
BTW så skriver jag upp imorgon, be en lång och djup bön för mig (har knappt tränat) :Bugar

Hade igång NSRen för första gången i år med ny kolv o allt.... Blev en liten runda genom stan med, grymmt härligt... Älskar den hojen, WR kan slänga sig i väggen med sina 41 hk, den är inte bättre för det ;)

Fan va lite ni alla har kört...
I kära Göteborg är vädret underbart :arsele
har kört ca 60 mil de 4 senaste dagarna :)

Anton_Ljunghusen skrev:
Med tanke på att det kostar 50 spänn att balansera är det väl nästan värt de va?
150 kr per däck rättare sagt.. :gnissla lägger heldre det på bensin.. jag lär ju märka om det händer nåt.. :D

philsson skrev:
150 kr per däck rättare sagt.. :gnissla lägger heldre det på bensin.. jag lär ju märka om det händer nåt.. :D

Då kan du ju lämna fälgarna till mig så kan jag balansera dom för 100 kr, hehe, jag känner han som äger en stor bilverkstad här :tummenupp

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...