Våren är på väg!!!

kawaballe

Medlem
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
zx6r
Ja som topic lyder så läste jag idag i aftonbladet eller om de var expressen att våren är på väg med stormsteg. inom en 14 dagarsperiod kommer de att bli betydligt varmare än vad de har varit. Man räknade också med en väldigt varm vår eftersom vintern varit så lång.
Så ut och fixa till det sista på hojarna så ses vi snart på vägarna!

:hojcbr :hojcbr :hojcbr

Wooohoooo!

Eller?

Bara minus 5 idag iaf.,kanske finns hopp ändå,-24 för 2 dar sen så kan man hoppas på + 14 på torsdag?

Henrik

• Gilla
Reaktioner: TRS
Wooohoooo!

Eller?

Bara minus 5 idag iaf.,kanske finns hopp ändå,-24 för 2 dar sen så kan man hoppas på + 14 på torsdag?

Henrik

Jag hoppas verkligen att din matematiska formel á la Einstein verkligen fungerar. För nu tror jag på den. :tummenupp

Enligt någon vädertjänst jag kollade på så blir det runt nollan i helgen... det tillsammans med att solen är uppe minst 10h per dag gör att det kommer gå fort när det väl sätter fart.

Jaha.. Ännu en vädertråd...

Här är då inte våren på gång. Skall bli snö på Fredag och hela helgen påstår dom.

Det blir ingen sommar i år, det kommer att gå direkt till höst och sedan vinter igen !!

I GBG har det varit strålande solsken och kvittrande fåglar hela dagen! Temperaturen har väl legat runt -5, det är ju fan nästan vår!:P

Vad snackar du om? Här är det över 30 grader varmt och solen står i zenit. Snart kommer väl hösten men det blir knappt kallare för det.

Det skall bli plusgrader i Sthlm till helgen säger dom. Kanske skymtar man den första tussilagon rent av?

Vägarna kommer sopas nästa helg och helgen därefter kommer den sista snön vara bortsmält.

Sen är det bar aatt gaaaasa!

Snö, någon? http://www.blocket.se/vi/26033336.htm

Enligt SMHI kommer den meteorologiska våren till Stockholm i snitt den 25:e Mars. Ni i Kalmar har statistiskt vår den här veckan. :mad:

Men kom igen, vår i början av mars? Mars är ju mer en vintermånad än en vårmånad, varför klaga när vi har en bra vinter för en gångs skull!?

alla vet att de enda säkra vårtecknet är när sopmaskinerna är ute o sopar upp allt vägsalt!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT