Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav skrev:Måste skaffa kombi bil och har inte lust att lägga mer än 50´, Suzuki Baleno tycks vara prisvärd men törs man slå till? Märket är ju mera välkänt i mc sammanhang och frågan är vad bilarna håller för klass?
Nån som har erfarenhet?
Wiseguy skrev:Jag har en Suzuki Swift -90:a. En gammal vinterbil. Jag har aldrig sett något som rostar så snabbt som den bilen gör. Oavsett hur man sköter den (vaxar,tvättar & dyl) så faller den offer för rosten på nolltid. Mekaniskt fungerar den dock helt ok.
Ni har ingen vägsalt på vägarna, vintertid, på Öland va ?Benet X3M skrev:jag har en nästan rostfri 88, den lilla rost som finns är fram på motorhuven
Absolut, och njut av knacket som är i stil med en diesel, oljeröken som funkar som kamouflage, den oerhört vackra karossen och den brunfläckiga strukturlackeringen. Inredning i koreansk plast från -75. Kanonköp!Chrille skrev:Ska du investera i en prisvärd familjekombi så kolla upp Scorpio 93- med fyra i.
Nu har jag rätt taskigt trovärdighet i de här sammanhanget så fråga någon annan men kolla upp det iaf. Scorpio har skitdåligt rykte från sina äldre modeller vilket drar ner priset på de sista årsmodellerna som faktiskt är riktigt bra.
Det var inte de som är så förbannat fula så kråkorna flyr?Chrille skrev:Ska du investera i en prisvärd familjekombi så kolla upp Scorpio 93- med fyra i.
Nu har jag rätt taskigt trovärdighet i de här sammanhanget så fråga någon annan men kolla upp det iaf. Scorpio har skitdåligt rykte från sina äldre modeller vilket drar ner priset på de sista årsmodellerna som faktiskt är riktigt bra.
Silwer skrev:Det var inte de som är så förbannat fula så kråkorna flyr?
Antar att de är billiga att köpa eftersom de var förbannat svåra att sälja när det begav sig.
Man vet inte om den är fulast fram eller bak.
ok då kom skräckmodellen 95 då kanske, ruskig sak.Chrille skrev:Nja, 93-94 var mellanmodelller med de äldre kombilinjerna och de nyare motorerna. Funkar skitbra och är en riktigt snygg kombi......tycker jag. Sen blev det värre.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |